Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Dragrace !

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Den Olli
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 28 November 2010
Posts: 578
Woonplaats: Beervelde (België)
PostGeplaatst: Do 21 Apr 2011, 19:49    Onderwerp: Dragrace ! Reageer met quote

Oké het punt is om eens te laten zien wat jouw krachtpatser wel niet kan bij het optrekken. Het zou fijn zijn als je een video kon nemen waarbij je van 0-topsnelheid de kilometerteller en toerenteller tesamen zou kunne filmen. Ik weet dat het bijzonder moeilijk is zo'n stukje weg te vinden maar iedereen kent wel zijn buurt (hoop ik anders kijk je te veel naar je gps  Laughing )
Als je het doet, doe het goed en vooral wees veilig !!! stel jezelf niet in gevaar en anderen, stippel je baan goed uit  Smile
Je moet dit niet doen maar het zou wel fijn zijn om te zien wat die motertjes kunnen  Wink
veel dragplezier !  Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Do 21 Apr 2011, 19:55    Onderwerp: Reageer met quote

Dat wordt met mijn auto dan een filmpje van een uur...  Rolling Eyes  Laughing

En nee, ik vind dit geen goed idee, omdat het sowieso gevaarlijk rijgedrag uitlokt. Ook al doe je het nog zo 'veilig', er kan zich altijd een onvoorziene gebeurtenis voordoen, met alle gevolgen van dien.

Je zet mensen toch aan tot het nemen van onnodige risico's. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor andere weggebruikers.

(Zo.. weer genoeg burgelijk geweest Razz)
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Den Olli
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 28 November 2010
Posts: 578
Woonplaats: Beervelde (België)
PostGeplaatst: Do 21 Apr 2011, 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

jap power !  Laughing
nou ja dat moet ik ook melden als jouw auto trager dan 1km/uur per 10 seconden optrekt mag je wel stoppen  Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 21 Apr 2011, 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

Wat Chaoth zegt klopt helemaal. Aanzetten tot dit soort gevaarlijk gedrag op de openbare weg staan we hier op Car Tuning Forum helemaal niet achter, wij willen juist laten zien dat bij de groep tuners ook mensen zijn die de verkeersregels en veiligheid respecteren.

Als je wil sprinten, doe het dan op het circuit op een evenement.
Bij deze ook een slotje erop.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB