Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

306 -> groote van de voorste boxen

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
OutSider
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 18 December 2004
Posts: 35
PostGeplaatst: Za 5 Mrt 2005, 10:02    Onderwerp: 306 -> groote van de voorste boxen Reageer met quote

heb al wat gezocht maar zoek bevestiging
ik heb gevonden:
diepte: 65mm
grootte: 17cm
indien er verschil is: de auto zelf is van mei '99
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 5 Mrt 2005, 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

Zou best kunnen... Maar als je nieuwe overweegt maak dan de oude ff los en meet het even, meer zekerheid wat kan kun je nie hebben Wink
En anders is het eventueel met 'n opbouw adapter ring wel te verhelpen als 't niet zou passen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Ma 7 Mrt 2005, 15:18    Onderwerp: Reageer met quote

En de meeste audio-speciaal zaken hebben wel een boek waar alle maten in staan, kunnen ze voor je opzoeken...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 7 Mrt 2005, 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

NOOIT blindvaren op die boeken...

Volgens die boeken moeten bij een 100NX voor 4x6" zitten.
Dat zijn ze ook wel, maar anders van opbouw, dus dat past totaal niet...

Dus de originele speaker EN eventuele originele
pasring meenemen is absoluut het veiligst.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 10 Mrt 2005, 7:54    Onderwerp: Reageer met quote

geinig, zeker iets van nissan uit die jaren, mijn primera heeft ook 4x6" zitten...

Maar met n beetje creativiteit kun je zelf pasringen maken en er 16 cm's in kwijt Very Happy
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
OutSider
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 18 December 2004
Posts: 35
PostGeplaatst: Za 12 Mrt 2005, 9:53    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben dus Magnat Classic 163 boxen gaan halen voor vanvoor, aangezien deze er in principe zoude moeten inpassen, de omtrek is wel goed
maar de diepte helaas niet, waar mijn orginele box helemaal niet diep is, en deze wel, maar hij zou er nog inpassen, maar mijn ruit zou dan in de weg komen te staan Crying or Very sad

Idea [ ADMIN ] Ik heb de [ /UL ] even in [ /URL ] verandert in deze post Wink <= ty!

maar nog even een vraagje, de kabels van mijn achterste speakers (die er niet zijn) vertrekken wel bij de radio, maar waar zitte ze dan? zijn ze dan al tot vanachter getrokken of nog niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Marco
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 15 Januari 2005
Posts: 147
Woonplaats: België
PostGeplaatst: Za 12 Mrt 2005, 10:38    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet eens kijken vanachter waar plaats voorzien is voor de speakers, in de vaste stukjes naast de hoedenplank,...jij zal wel weten waar, of achter een roostertje, daar zie je dan normaal een stekkertje zitten wat van de kabels is die aan de hu vertrekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
OutSider
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 18 December 2004
Posts: 35
PostGeplaatst: Za 12 Mrt 2005, 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

Marco schreef:
Je moet eens kijken vanachter waar plaats voorzien is voor de speakers, in de vaste stukjes naast de hoedenplank,...jij zal wel weten waar, of achter een roostertje, daar zie je dan normaal een stekkertje zitten wat van de kabels is die aan de hu vertrekken.
ik weet dat in de 306 van een vriend een stekker vanachter in de koffer zit, maar ik heb die niet want standaard heb ik geen boxen vanachter .... hij wel

aangezien mijn voorste boxen een 4-5 mm te diep zijn (door de electrische ruit) ga ik die dus opbouwen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Marco
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 15 Januari 2005
Posts: 147
Woonplaats: België
PostGeplaatst: Za 12 Mrt 2005, 21:22    Onderwerp: Reageer met quote

maar nog even een vraagje, de kabels van mijn achterste speakers (die er niet zijn) vertrekken wel bij de radio, maar waar zitte ze dan? zijn ze dan al tot vanachter getrokken of nog niet?

Ja en??? Het wil niet zeggen omdat ge geen boxen hebt standaard dat er geen kabels liggen! Als die kabels vanvoor vertrekken dan moeten die er toch zijn vanachter of wilt ge hebben dat ze in't fabriek maar half kabels gelegd hebben Rolling Eyes ?
Ofwel hebt ge de auto occasie gekocht van een lolbroek die zomaar overal stukjes kabel weggeknipt heeft.
Ofwel vertrekken er vanvoor kabels voor de achterste speakers en zijn die er vanachter ook ofwel zijn er geen kabels.
Ik zou toch maar eens grondig alles losprutsen en zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 12 Mrt 2005, 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

't is dat je al boxen gehaald hebt, maar als inbouwdiepte een probleem is hoef je niet persé op te bouwen. Er zijn namelijk (van goeie merken) ook ondiepere versies van 16,5cm speakers te koop, die vaak 1 of 2 tientjes meer kosten maar een zeer platte magneet hebben en daarmee dezelfde geluidskwaliteit weten te presteren.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB