Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Dagger GT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 3 Nov 2010, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

ja 130 MAAR alleen op de A2 van a'dam tot eindhoven of den bosch. de A12 van utrecht of arnhem tot den haag. en de A4. en dat zal dan op bepaalde tijden zijn dus avonds na 10 uur tot ochtends 4 uur. oftewel ze gaan lekkere laseren dus ken je lekker boetes rijden

er zal vast wel iets achter steken dat moet haast wel
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 3 Nov 2010, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

en ook de A2 van maastricht tot eindhoven
ik heb ze heel vaak horen zeggen dat het auto pesten afgelopen moet zijn.
dus tja dat zegt mij dat het niet zo zal lopen maar goed wij waren niet bij de onderhandelingen dus weten we het ook niet de tijd zal het ons leren.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 3 Nov 2010, 23:54    Onderwerp: Reageer met quote

je moet is kijken op www.flitsservice.nl

daar staan veel discussies. en volgens mij zijn de ongeregistreerde gebruikers gasten van het binnehof of dikke vette gekken. want er was disccusie over de boetes tot 10 km te hard want als je 84 rijd op 80 weg is levensgevaarlijk want er kan een trimmer over steken die je dan raakt omdat je met 84 km een langere remweg hebt als met 80. als of die trimmer oversteekt dan heb die ook stront in ze ogen Very Happy neeeej de automobilist is fout terwijl zo gek voor je auto springt Sad
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 4 Nov 2010, 1:42    Onderwerp: Reageer met quote

Het probleem is dat iedereen gewoon veel te erg met alleen z'n eigen zaken bezig is en denkt dat ie alleen op de wereld is. En die houding zie ik bij automobilisten, fietsers, voetgangers, enz... en leidt helaas tot veel onoplettendheid, ongeduld, en irritatie.

Vervolgens komen dit soort discussies dan uit de grond en begint iedereen met de vinger naar andere groepen te wijzen, terwijl we allemaal evengoed fouten maken. Een betere wereld begint bij jezelf en dat geldt voor iedereen. Denk niet dat het toch niks uitmaakt, maar maak een verschil.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Do 4 Nov 2010, 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

ik maak een verschil!!! ik rijd 50 in 30 zones!  Laughing
vandaag trouwens werd de wouten (politie) opgeroeppen om te stoppen met die idioote bonnen quota die wij hier hebben dus dit kabinet is echt wel bezig zaken op orde te maken. en zo snel mogelijk ook.
en ja jesse je hebt helemaal gelijk het begint bij je zelf daarom rijd ik 50 waar je 30 mag 100 waar je 60 mag 150 waar je 120 mag iemand moet toch het goede voorbeeld geven!  Laughing
maar je hebt gelijk kijk naar die wielrenners  doen er alles voor om vooral niet te hoeven afteremmen! ja hallo het is niet de toer de france of de giro di italia! maar jij moet wel op de rem anders ligt die onder de waggie laat staan van alle dementerende ouwtjes die op straat lopen ik wil daarheen en zonder te kijken huppa die richting opgaan enz enz.
daar moet eens wat aan gedaan worden.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 4 Nov 2010, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

had vorige week nog een oma bijna onder de auto. ik rij over 50 weg en zij fietst rechts op fietspad. en gaat zonder te kijken naar links om over te steken. ik vol in de remmen en toeteren. ze stond op slag stil da wijf:S en dan nog lachend kijken he van oh haha hij moes hard remmen. gister een gek die komt van rechts zo een 80 weg op rijden zonder te kijken met ze auto. staakt zo over maloot :S ik mot vol in de ankers om me auto niet in ze zijkant te parkeren.

dan is hard rijden niet gevaarlijk maar die gekken die niet kijken voor ze de weg op draaien

hetzelfde als op de snelweg je auto naar andere rijbaan slingeren zonder knipperlicht. dat moeten ze bekeuren
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB