Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Bewerken van grill

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Logo-jans
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Oktober 2009
Posts: 5
Woonplaats: Utrecht
PostGeplaatst: Zo 10 Okt 2010, 14:59    Onderwerp: Bewerken van grill Reageer met quote

Hey allemaal!

Ik rij nu al een tijdje rond in een honda logo waar jammer genoeg weinig tot niks voor te vinden is. Toch wil ik er een aantal dingen aan veranderen beginnend met een andere grill te maken.
Ik wil hem namelijk embleemloos maken en zo goed als dicht maken en vervolgens zwart spuiten.
Nou vraag ik mee af, heeft iemand hier ervaring mee en wat is voor mij het makkelijkst om dit te kunnen bereiken?
Alvast bedankt voor jullie hulp, ik heb hieronder nog even een link van een voorbeeld afbeelding geplaatst. Volgens mij is de grill gewoon van gespoten kunststof.
http://img156.imageshack.us/img156/4889/voorbeeldlogo.jpg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 10 Okt 2010, 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

Als je 't hebt over zelf maken, zijn de mogelijkheden oneindig. Van heel gemakkelijk tot zo moeilijk als je maar wil.

Makkelijke weg zou bijvoorbeeld zijn het zwarte raster uit het chrome buitenframe te halen, en 'n stuk gaas in zetten. Kun je bij alle tuningzaken wel krijgen.

Dichtmaken zou ik afraden, dan beperk je de koeling op je radiator. Die grill zit er niet voor niks.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Logo-jans
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Oktober 2009
Posts: 5
Woonplaats: Utrecht
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 6:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hey bedankt voor het antwoord!
Wat koeling betreft had ik eigenlijk ookal aangedacht maar de grill is standaard onderverdeeld in 2 delen. Het bovenste "gleufje" is dicht en onderste open. Ik wou hem dus eigen helemaal dicht en strak maken behalve dat gleufje.
Vraag mij alleen af of het makkelijk is om dit te doen en hoe.
Had al iets gehoord over plamuur ofzo maar heb hier niet echt ervaring mee.
Zou graag nog wat opties horen
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

plamuur gaat barsten en scheuren dan kan je beter polyester nemen enkel is het erg af te raden om grillen dicht te maken aangezien koeling een belangerijk benodigde is van de motor  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Logo-jans
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Oktober 2009
Posts: 5
Woonplaats: Utrecht
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 13:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ok plamuur wordt het dus in ieder geval niet. Maar ik belemmer sowieso de koeling niet.
Ik maak namelijk alleen het stuk dat geen lucht door laat glad en dat wil ik ook alleen opvullen.
Het gat voor de koeling blijft dus bestaan. Maar ik zou dan graag willen horen hoe je dit kan doen met polyester?
Alvast bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 13:49    Onderwerp: Reageer met quote

koeling pakt die ook nog genoeg via de onderkant van de auto komt er zat rijwind. sommige autos hebben booskijkers (motorkapverlengers) en sluiten de grill ook af dus dat is in principe geen probleem
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB