Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Wat allemaal te doen voor een turbo of super charger.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Petervdberge
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 Januari 2010
Posts: 14
PostGeplaatst: Do 15 Jul 2010, 13:54    Onderwerp: Reageer met quote

Aaha Razz nog zo lang verder op mijn topic
de swift is van de baan.. dus daar gaat niet zo veel meer mee gebeuren xD

Op dit zekere moment zoek ik nog een leuke 2e hands auto. gewoon een ouwertje, waar ik lekker ff mee kan sleutelen, om wat meer ervaring op te doen. gewoon een 500-1000 euro ding om gewoon mee te kloten

Heeft iemand nog tips welke auto's in die prijsklasse een beetje goed aan te kloten zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 15 Jul 2010, 16:33    Onderwerp: Reageer met quote

e8 corolla gti als je die nog kan vinden  Rolling Eyes dat rot export  Sad
wat wil je ermee bereiken ?? circuit of straat gebruik ? drift ? of dagelijks gebruik ?

grtz
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Petervdberge
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 Januari 2010
Posts: 14
PostGeplaatst: Vr 16 Jul 2010, 7:34    Onderwerp: Reageer met quote

ja, nouja, ik wil er eigenlijk gewoon hard mee klieren, weetjewel? dus vandaar een beetje goedkope auto. maar wel gewoon voor weggebruik. ik <3 koppel en PK's! Smile driften vind ik niet zo opwindend verder..

na een beetje gewoon wat kloten met de motor, laat ik hem in zijn geheel reviseren, dus nieuwe zuigerveren, lagers, uitbalanseren, alle cilinders honen, pakkingen, gewoon alles, en in de toekomst nog ergens een keer een turbo erop Smile
op een dag wil ik er toch wel 200-250 pk uithalen, maar dat allemaal in de verre toekomst. eerst wil ik gewoon ergens een 75-100pk autootje ronselen, waar ik een beetje mee kan kloten. jwz, spruitstuk vervangen, beetje met inlaat koten. gewoon om een beetje de feeling van een autoblok te ervaren.

Als het kan wil ik wel graag voor & achter schijfremmen. ik ben niet zo gek van achter trommelrem.

Suggesties voor auto in prijsklasse €500-€1000? ik hoor het graag! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB