Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Nieuwe remschijven.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Overig Technisch
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 1 Mei 2010, 9:34    Onderwerp: Reageer met quote

als je een redelijk oude auto hebt en er is geen idee van het onderhoud etc dan kunnen ze adviseren je systeem door te spoelen , koste bij mij niks meer  Wink
dan weet je dat overal nieuwe remolie zit en het systeem van narigheid ontdaan is
waar je wel rekening mee moet houden is als de olie is bijgevuld terwijl de blokken bijna op waren (doen ze wel eens) dan kan het resevoirtje overstromen bij het terugpersen van de zuigers
en dan mis je ineens een hoop lak onder de motorkap , want het is echt troep  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Za 1 Mei 2010, 10:01    Onderwerp: Reageer met quote

RN_style schreef:
Idd dat bedoel ik, neen garagiest heeft me dit niet vertelt dat hij geld mee verdien, ik moest de olie vergangen omdat mijn oliepijl te laag was en ook nieuw in moest... Dus ik deed dat en zoals hierboven omschijft wordt: zolang het oli circuit gesloten blijft geen probleem, eenmaal open dan moet je ontluchten.
Hij had me trouwens verteld hoe ik het moest doen dus zelf heeft hij er niets aan verdiend, juist een busje remolie Wink

Ja ok dat is een heel ander verhaal. Als je systeem open is geweest dan moet je idd altijd ontluchten.

Maar hierboven ging het om blokken/schijven vervangen. Dan blijft het systeem, als het goed is, gesloten en is het dus niet nodig om te ontluchten.
_________________
BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
RN_style
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 31 Maart 2010
Posts: 1631
Woonplaats: (België)
PostGeplaatst: Za 1 Mei 2010, 13:25    Onderwerp: Reageer met quote

spurlie schreef:
RN_style schreef:
Idd dat bedoel ik, neen garagiest heeft me dit niet vertelt dat hij geld mee verdien, ik moest de olie vergangen omdat mijn oliepijl te laag was en ook nieuw in moest... Dus ik deed dat en zoals hierboven omschijft wordt: zolang het oli circuit gesloten blijft geen probleem, eenmaal open dan moet je ontluchten.
Hij had me trouwens verteld hoe ik het moest doen dus zelf heeft hij er niets aan verdiend, juist een busje remolie Wink

Ja ok dat is een heel ander verhaal. Als je systeem open is geweest dan moet je idd altijd ontluchten.

Maar hierboven ging het om blokken/schijven vervangen. Dan blijft het systeem, als het goed is, gesloten en is het dus niet nodig om te ontluchten.


Das ook waar Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Overig Technisch Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB