Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Tango tankstation

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 12:45    Onderwerp: tango tankstation Reageer met quote

jullie zullen vast wel gehoord hebben van de actie van tango. dat je op zondag 11 april van 14 uur tot 17 uur kan tanken voor de prijs van 10 jaar terug (€1.16)

iemand van hier de gok gewaagd?

ik ben er net langs gereden uit gekkigheid en er stond me toch een rij voor waar je wel een uur kan staan wachten hahaha. en er zijn 3 wegen naar toe bij ons en 2 is op een hoofdweg en 1 is een achteraf weg waar je je auto niet meer kunt keren als je er in staat. ik lach me rot om de mensen die een paar euro willen verdienen door zo lang in een rij te staan.  

wat verdien je nou? normaal kost het ongeveer 1.499 of 1.479 bij onbemande op de snelweg 1.58

dus nu heb je vergeleken normaal het goedkoopst dus 33 cent korting per liter. stel je tankt 25 liter (weet niet hoeveel mensen hun tank altijd vol gooien met 50 liter) maarr dan bespaar je dus 25x0.33=8.25 euro. en daarvoor mag je dus een paar uur in de rij staan en je dag vernaggelen. vraag me af of dit zijn geld waard is hihi.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
dennis121
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Oktober 2009
Posts: 290
Woonplaats: Emmercompascuum
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

1. je mag heel lang wachten totdat je kan tanken.
2. tango is troep Razz B-merk brandstof

oftewel no go =)
ik hoorde trouwens wel dat shell vandaag ook flinke kortingen geeft om klanten te houden (niet overal volgens mij) das dan wel weer interessant.. maarja heb betere dingen te doen vandaag + me tank zit nokvol =D
_________________
VW polo 1.9 Diezelll! =D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

dennis121 schreef:
2. tango is troep Razz B-merk brandstof

Brandstof wordt gewoon geleverd door Gulf, dus daar lijkt mij niets mis mee Wink
_________________
BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

zit vaak tussen de oren. de 1 zegt dat het brandstof is wat niet goed genoeg is voor shell en de ander zegt dat het allemaal hetzelfde is. de 1 rijd er minder zuinig op vergeleken met shell en de ander merkt geen verschil.

je hebt nog een kwartiertje de tijd om je korting te pakken Very Happy
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
jelle1982
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 April 2009
Posts: 647
Woonplaats: aalst, belgië
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

bij ons heben we zoiets als pomp van het volk,
is +- 10 cent per liter goedkoper dan andere pompen
en als je lid bent, deel je in de winst op het
einde van het jaar  Very Happy ik ga daar altijd tanken en merk toch het verschil
in mn euro s  Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dennis121
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Oktober 2009
Posts: 290
Woonplaats: Emmercompascuum
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

richard huiveneers schreef:
zit vaak tussen de oren. de 1 zegt dat het brandstof is wat niet goed genoeg is voor shell en de ander zegt dat het allemaal hetzelfde is. de 1 rijd er minder zuinig op vergeleken met shell en de ander merkt geen verschil.

je hebt nog een kwartiertje de tijd om je korting te pakken Very Happy


op een tank shel haal ik dik 700 KM... op een tank "b-merk" diesel (tango, tinq etc.) haal ik dit niet..
op VW forum staat dit topic ook.. hoor je dit ook erg veel, en dat de moter stationair minder loopt ed. Shock
_________________
VW polo 1.9 Diezelll! =D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

verschild per motorcode hebben ze het daar over. bij mij licht er aan hoe ik me rechter voet gebruik hoelang me tank mee gaat, want ik kan voor 50 euro op en naar naar gronignen maar heb het ook wel is voor bijna 100 gedaan dus. maarjah ik rij maar gewoon normaal tegewoordig want de prijs is mij te duur om de auto te laten slurpen hihi:D

ik zit er altijd is aan te denken om er v power in te knallen maarjah dan tank je en denk je ja daag voor die prijs

op sbs6 hadden ze het net nog over tango, mensen stonden uren in de rij en ze vulden ook massaal jerrycans in de kofferbak. zal weinig benzine meer in dat station zitten onder de grond hihi
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Do 15 Apr 2010, 21:11    Onderwerp: Reageer met quote

Komende drie weekends hebben ze volgens mij nog kortingen van 20ct/liter op sommige dagen/uren.

Ik tank altijd net over de grens, kost me ±8km omrijden, maar met het vebruik van mijn Aygo en de 15ct/l die het scheelt heb ik dat er zo uit.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Vr 16 Apr 2010, 7:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het papiertje van de Tango al weggegooid.. Ga echt niet zolang in de file staan voor 20ct per liter korting.. Uiteindelijk brengt het bijna niets op omdat je zolang in de file staat. Wink
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB