Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Gordels aansluiten

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roadracer
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Juli 2008
Posts: 136
Woonplaats: ninove
PostGeplaatst: Ma 15 Mrt 2010, 17:12    Onderwerp: gordels aansluiten Reageer met quote

hey. mijn achterbank gaat er nu uit en normaal moeten achteraan de gordels ook uit , maar nu ga ik vooraan nieuwe zetels steken en nu heb ik al op verschilende foto's en sites gezien dat de gordels van de 2 voorenste zetels achteraan bevestigd zijn. mag dit voor de keuring ? en hoe word dat bevestigd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
civictutje
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 11 Januari 2010
Posts: 37
PostGeplaatst: Ma 15 Mrt 2010, 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

achter zit t toch standaart vast aan zo een rolapparaatje vlakbij je raam? en de andere kant zit vast met een bout ....  in ieder geval dat weet ik want heb zelf gister gordels verwijdert uit me punto van me vriend...
voor zitten ze gewoon vast aan je zeikant en t onderste stuk van je gordel zit ook weer vast met een bout

geen idee hoe dat zit met apk

of bedoel jij 4 punts gordels??
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Di 16 Mrt 2010, 6:55    Onderwerp: Reageer met quote

Lekker duidelijke vraag...

Wat voor auto? Wat voor gordels? Wat voor stoelen? Verdere modificaties? etc. etc...
_________________
BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB