Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Seat Cordoba '96 Verlagen , Bodykitt ?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Seat22
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Januari 2010
Posts: 4
Woonplaats: overrijssel
PostGeplaatst: Di 26 Jan 2010, 17:19    Onderwerp: Seat Cordoba '96 Verlagen , Bodykitt ? Reageer met quote

Eyy Luitjes ,

Keb een seat cordoba uit 1996 , heb de orginele 15'' velgen weggedaan , en mooie 17'' velgen er onder gepleurt, kan allemaal net , het is best wel krap!

mijn vraag is dus aan jullie , Wat zouden jullie doen , een set schroef-verlagingsveren (€100,- bij een kennis)
of 't hele zooi voorzien van bodykit en sideskirts , (6/7/8/9 Honderd incl spuiten?)

Ben eigenlijk bang dat de schroefveren maar ietsjes kunnen verlagen ivm de wielen!

laat het maar horen , Groetjes

pics : http://img402.imageshack.us/img402/7700/autotje.jpg
       
        http://img402.imageshack.us/img402/1278/wielen.jpg
_________________
ik mag niet zoveel rijden , ik moet nog drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 26 Jan 2010, 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

als ik dat zo zie kan ie nog een stuk lager hoor en anders randjes laten rollen

maar het is net wat jezelf wilt sommige gaan voor de oem look maar toch extreem laag
ik ga voor total en dan heb je weinig comfort meer ik zou je goed laten voorlichten
wat voor veren of schroefset je krijgt je hebt natuurlijk niks aan lekke dempers enzo  Wink

ps even voorstellen word hier erg op prijs gesteld  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Seat22
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Januari 2010
Posts: 4
Woonplaats: overrijssel
PostGeplaatst: Di 26 Jan 2010, 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

eyy , heb me ff voorgesteld, bedankt !

schroefveerssets zijn ook wel heel erg duur tegenwoordig, je moet ze eigenlijk op de kop tikken bij marktplaats ofso , maarja dat valt ook niet mee..

gr
_________________
ik mag niet zoveel rijden , ik moet nog drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 26 Jan 2010, 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

ik zit zelf bij de corolla club en daar heb ik een hoop overgekocht voor mooie prijzen
dus miss bij een seat of cordoba forum alleen zulke dingen hebben vaak een snelle verloop dus je moet er vlot bij zijn merken en types kan ik je niet aanraden aangezien er waarscheinlijk andere merken voor te koop zijn dan de rolla (je moet niet vergeten dat dit een universeel forum is )
ikzelf rij op intraxx en dat bevalt super alleen is daar het prijskaartje ook naar dit setje kost nieuw rond 1200 euro voor een golfje is het waarscheinlijk de helft omdat dit gewoon meer gemaakt word

maar het is net hoeveel geld je eraan wilt spenderen en wat / hoeveel je bereid bent zelf te doen

succes
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 26 Jan 2010, 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

over schroefset en bla bla. kiek mijn topic bij extrieur styling "golf 3 verlagen" dan is het al gauw duidelijk da het voor 200 euro nie leuk kan. iig daar ben ik al achter. voor een lekkere verlaging dan he.

en ja soester heb set van 1000 euro maar die is lotje getikt hahah

en over het spuiten. dat ligt er maar aan bij welke spuiter je gaat. gemiddeld is het zo 250 euro per deel.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB