Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Kabel op accu

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 1 Dec 2009, 17:20    Onderwerp: kabel op accu Reageer met quote

ik wil graag nieuwe projecten in de auto. maar aangezien ik de sigaretten aansteker al aardig gebruikt heb die aansluitingen, wil ik graag een extra kabel trekken direct vanaf de accu naar binnen. is dit mogelijk dat ik gewoon een stroom kabel direct naar binnen leg en vanaf daar de draden splits.

er moeten verschillende dingen op. ik wil een handremcover met neon, een poke met een led en deurpinnen met led

http://www.speurders.nl/overzicht/autos-onderdelen/diversen-en-overig/acryl-doorpins-bmw-e21-z3-e30-cbr-50083405.html

deze deurpinnen. maar dat moet wel 24 u per dag onder stroom staan zodat het lijkt als of het alarm systeem is ook.

hoe kan ik het beste te werk gaan. want dingen van zekeringen snap ik nog niet zo want ik heb nu via sigaretten aansteker me neon gedaan maar hoeveel dingen kan je daar op aansluiten er zitten nu 4 neon buizen en me sigaretten aansteker lampje en me stroboscopen
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Di 1 Dec 2009, 18:22    Onderwerp: Reageer met quote

Als je er geen kaas ven hebt gegeten heb ik eigenlijk maar 1 tip: NIET DOEN!

Wil je toch zelf wat doen, neem dan een fatsoenlijke kwaliteit draad, monteer een
zekering in een goede, waterdichte houder zo dicht moeglijk bij de accu en gebruik een
verdeelblok ofzo in de auto, liefst iets met aparte zekeringen per verbruiker; wel zo veilig...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 1 Dec 2009, 18:48    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb al aardig wat aangesloten in de auto hoor murceilaygo. dus dat moet wel goed komen en ik heb zitten nadenken en heb de volgende oplossing gevonden

de armsteun met neon komt op de sigaretten aansteker die past daar wel bij. die heb ik al verdeeld.

de handrem cover en pook verlichting komen op de verwarmings verlichting. (die gaat aan wanneer ik me verlichting aan doe en dus uit als ik ze weer uit doe). en de doorpins met licht wil ik aansluiten op het leeslampje zodat deze altijd voorzin is van stroom en ik hem ook uit kan zetten als ik het wil.

denk dat het zo wel moet lukken in principe
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB