Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Opel vectra b 2.0i 1994 welke filter?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Weszadinho
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 1 Augustus 2008
Posts: 5
PostGeplaatst: Vr 1 Aug 2008, 23:38    Onderwerp: Opel vectra b 2.0i 1994 welke filter? Reageer met quote

Ik rij in een opel vectra b 2.0i 8klepper uit 1994.. Nu heb ik wat vragen,ik wil een andere luchtfilter plaatsen,voor het geluid en een beetje het optrekvermogen zowel,ik heb al een sport uitlaat.heeft het überhaupt wel nut en zin als ik er een sport filter in zet gezien type auto? Zo ja welke zal dan het best geschikt zijn? Ik hoop dat jullie mij hier bij willen en kunnen helpen,groeten wesley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Weszadinho
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 1 Augustus 2008
Posts: 5
PostGeplaatst: Zo 3 Aug 2008, 10:51    Onderwerp: Reageer met quote

Excuses het is een vectra type A.. Haha stom..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Zo 3 Aug 2008, 13:42    Onderwerp: Reageer met quote

kwa optrek vermogen moet je niet al te veel op rekenen, maar je kunt gewoon een open-luchtfilter kopen specifiek voor jou auto bij K'N of Green en die zijn niet moeilijk te vinden voor jou auto, die vind je zelfs bij mij op het werk  Surprised maar wil je echt wat heftigers kun je beter voor Apexi,BMC of AEM gaan, Twisted Evil of iets in die richting maar die zijn wat moeilijker te krijgen en dat voel je ook in je beurs. Rolling Eyes  en als je wat aan het geluid wilt doen moet je een RVS aanzuigbuis pakken en dan het liefst zo dun mogelijk.
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Weszadinho
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 1 Augustus 2008
Posts: 5
PostGeplaatst: Zo 3 Aug 2008, 15:48    Onderwerp: Reageer met quote

Maar als ik er dan een sportfilter op zet,heeft dit dan geen gevolgen voor me ecu? Me filter is helemaal electronisch geregeld...of kan ik me oude filter er gewoon afhalen en dan het nieuwe filter bevestigen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sibiza1.3
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 1 Augustus 2008
Posts: 41
Woonplaats: Wageningen
PostGeplaatst: Za 8 Nov 2008, 18:15    Onderwerp: Reageer met quote

Weszadinho schreef:
Me filter is helemaal electronisch geregeld...


Past dus automatisch aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB