Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Green air gesloten power filter

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
carisma1800GLX
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Juni 2008
Posts: 33
PostGeplaatst: Vr 13 Jun 2008, 14:32    Onderwerp: green air gesloten power filter Reageer met quote

ik heb een vraag over een powerfilter dat ik aan het monteren ben, het gaat om dit filter; http://www.magistmotors.ee/GREEN/stormm.jpg , ik wil dus een aanzuigbuis voor aan de bumper maken, en vast maken aan het filter, zo gebeurd het vaker en zo zit het soms standaard op auto's, ik neem aan dat dat ook goed gaat alleen toch maak ik me een beetje zorgen over de lucht massameter, die komt dus achter het filter, als het regent word al het water ook de buis in gezogen, is dat niet erg voor het filter en de meter die erachter zit, het roostertje zit ook nog in de meter die al het vocht zou moeten opvangen maar kan die alles tegen houden? de buis zit onderaan de bumper ongeveer 20cm van de grond dus niet alle regen word omhoog gezogen want het moet eerst nog een halve meter omhoog, dus het meeste blijft wel hangen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter Jansen
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 17 December 2006
Posts: 248
Woonplaats: Zevenaar
PostGeplaatst: Vr 13 Jun 2008, 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Kolere, weer een mug, en dat terwijl de temp naar beneden gaat.

Tip: stel je eerst even voor door middel van een '' wie is wie ''. Daardoor zullen mensen je eerder willen helpen.

Groet, Peter
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
carisma1800GLX
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Juni 2008
Posts: 33
PostGeplaatst: Vr 13 Jun 2008, 17:28    Onderwerp: Reageer met quote

sorry zal me ff voorstellen ik was bezig met het filter dus ik denk ik vraag het hier ff snel maar is idd niet zo netjes Very Happy  kga nu ff voorstel topic maken Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
carisma1800GLX
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Juni 2008
Posts: 33
PostGeplaatst: Zo 15 Jun 2008, 11:39    Onderwerp: Reageer met quote

niemand weet dit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter Jansen
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 17 December 2006
Posts: 248
Woonplaats: Zevenaar
PostGeplaatst: Zo 15 Jun 2008, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het niet zekers hoor, maar het lijkt me dat het er tegen kan, anders maken ze het niet zo. Is er anders niet iets van gaas te maken dat ervoor zit?? Bijvoorbeeld in de aanzuig route. In de bumper bijvoorbeeld. Dat kan dan ook een boel tegen houden...

Maar zeker weten doe ik het niet....

Groet, Peter
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
carisma1800GLX
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Juni 2008
Posts: 33
PostGeplaatst: Zo 15 Jun 2008, 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

ja zo doe ik het ook denk ik, dan krijg je zoiets
http://www.cartuning-guide.com/images/pipercross-in-motor.jpg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB