Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Bunny's huisje en eerste tornado!

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Za 31 Mei 2008, 4:23    Onderwerp: Bunny's huisje en eerste tornado! Reageer met quote

Hier wat foto's van mijn mooie huisje die ik in de VS gekocht heb en ik wou de foto's gaan uploaden huppa meteen mijn eerste Tornado doop en wel meteen 3 tornado stormen en diverse funnel clouds en nee das geen spel fout een funnel is wanneer er wel een trechter is maar die niet de grond raakt! van een tornado spreek je pas als die de grond raakt en schade veroorzaakt. en een echte tornado!
gelukkig staat mijn huisje nog over eind de tornado trok langs op ong 3,5 km afstand  Shock
hier de foto's van mijn huisje en mijn eerste tornado filmpje!























PS. kijk niet naar de rotzooi ik heb het huis zo gekocht met alles wat je ziet,  in julie maar een garage sale houden weet wel het was een echte hobby smurf wat hij deed weet ik niet niet maar wat ik wel weet is in de 2de slaapkamer is veel glas en chems (diamantjes en briljantjes) te vinden en in de garge veel electrische zagen en ovens etc.



zo dit is mijn huisje en ik heb het gekocht met alle spullen erin zoals je het op de foto ziet de vorige eigenaar zit in de bak en kon de huur niet meer dokken zodoende heb ik het voor een goedkoop prijsje kunnen kopen heb er 35.000 $ voor betaald. oftewel 20.769 euries!  Cool
en de verf om de buitenkant en de binnenkant te verven heb ik al gehaalt het huis wordt ong de zelfde kleur als de deur en de trim en kozijen in een creme wit over 2 weken komen er nieuwe kunstof kozijnen in met dubbel glas, de keuken wordt ook vernieuwd waar de koelkast staat komt een nieuwe hoek keuken met alles erop en er aan.
de badkamer word ook onderhanden genomen waar nu het bad is gaat de muur eruit en word 2,5 meter naar achteren geplaats zodat ik meer ruimte hebt en er een mooi groot ligbad en aparte douche cabine in kan plaatsen.

dus ik ben hier nog wel even bezig met wat home improvement  Very Happy

oh voor de car freaks de auto op de foto is een 2004 oldsmobile intrigue met alles er op en er aan,
3,8 liter v6  24 kleppert Very Happy  met 300 pk op de achter wiellen en uiteraart voorzien van climate control cruise control electrische spiegels en electrische verwarmde spiegels electrisch verstelbare stoelen airbags en traction control en sirius sattlite radio   Cool
en dan hier Bunny's flimpje van mijn eerste tornado ervaring en meteen goed doen maar liefst 3 keer gingen de sirenes af! moet zeggen was erg rustig op straat!  Laughing

hier het filmpje voor de mensen die denken een vette tornado te zien helaas de tornado is fijn op afstand van bunny's huisje gebleven maar heeft wel schade aan huizen en power lines veroorzaakt diverse huizen zijn met de grond gelijkt gemaakt en een kwart van de stad zit zonder stroom.

http://www.youtube.com/watch?v=zcTf-Ej8_ps
is best wazig zo is het 30 graden graden en 4 min later een tornado over je flikker en nu is het weer rustig en een heel mooie avond!  Confused
groeten van uit een warm VS.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!


Laatst aangepast door ThunderBunny op Di 3 Jun 2008, 2:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Za 31 Mei 2008, 8:53    Onderwerp: Reageer met quote

hehe mss zijn al die toestellen wel gestolen en zit hij daarom in de bak Laughing
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 31 Mei 2008, 12:07    Onderwerp: Reageer met quote

pfff... is je toetsenbord daar ook al stuk???  Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Za 31 Mei 2008, 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

wat een PUINHOOP !!  Laughing  echt amerikaans.
nice huisje.. en eh.. waar zit je eigenlijk precies ??
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
tuniaz
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Maart 2008
Posts: 327
Woonplaats: Haarlem
PostGeplaatst: Zo 1 Jun 2008, 9:13    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi huisje hoor voor iets meer als 20.000 euro!
Typisch Amerikaans met al die schilderijen enzo.
Alleen die rotzooi  Rolling Eyes
Anyway ik hoop niet dat na een maandje je huis wordt weggeblazen door zo'n zelfde tornado Surprised
Have fun in the USA m8!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 2 Jun 2008, 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Nee de spullen zijn niet gestolen!
Ik ben er achter dat hij veel met glas in lood deed hobbyen.
Ik ben nu aan het uitzoekken wat ik kan gebruiken van powertools en wat niet, wat niet dat ga ik verkopen doormiddel van een garage sale of mik het op e bay.
Heb vandaag een hoop van die gast zijn kleding naar het leger des heils gebracht.
dus dat scheelt al weer wat in de rotzooi want moet het huisje een beetje netjes hebben als men de  nieuwe kozijnen en ramen komen plaatsen. en wanneer men de keuken en bad kamer komen verbouwen.
Ik had een aantal opties voor diverse huizen maar heb voor dit huis gekozen is niet groot maar het voordeel is dit was vrij goedkoop en dus had ik genoeg geld over om een auto te kopen en om het huis op teknappen kon ook grotere huizen krijgen voor wat meer geld en die waren ook zonder spullen erin dus dat had me dan ook een hoop geld gekost.
ik zit overigens op de plek waar ik zwaar verlieft op ben namelijk de sunshine state Florida.
Waar het op dit moment echt goed warm is temperaturen hier de laaste 2 dagen in de "Triple digits"! oftewel  net iets over 100 graden farenheid en das tussen de 35 en de 40 graden in.  Cool  Zaterdag de space shuttle de lucht in zien gaan, maakt niet uit waar je zit in florida die zie je van uit heel florida de ruimte in gaan en het geluid is oorverdovend!
Was zaterdag effe naar sixflags toe, effe op coaster jacht heb weer 7 coasters die op  mijn coaster lijstje staan gereden.
en ben daar ook mijn broer tegen gekomen Bugs!  Laughing
voor vbanacht is weer zwaar weer voorspelt maar zoals het er nu naar uit ziet zal het bij zware onweersbuien en veel wind blijven een geluk heb ik wel de huizen in deze wijk hebben geen kelders ik ben de enige met een plekje onder het huis tijdens de bouw van het huis wouden ze een kelder maken maar om een of andere reden zijn ze er halver wegen mee gestopt dus ik heb een redelijk diepe kruipruimte kan er gebukt in rondlopen.  Smile
hier wat foto's van 6flags.









Groeten van uit het paradijs dat florida heet. Cool  Very Happy
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 4 Jun 2008, 0:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hier een foto van de tornado helaas is die wat klein heb hem op een locale site gevonden



gelukkig heeft die maar even de grond geraakt en niet veel schade aangericht de tornado raakte de grond bij 9th street en loste op bij 12th street ik zit ong 600 meter van 5th street.  de zeer zware onweers storm vannacht en van morgen nog eentje om het af te leren heeft veel meer schade aangericht.
maar liefst 6inches regen op tijd van een paar uur! en wind snelheden van 60 tot 80 mijl per uur. Shock

met als gevolg een hoop bomen om  en powerlines  kapot en 9900 mensen zonder stroom en op het lokale vliegveld diverse hallen met de grond gelijk en diverse kleine vligtuigen aan gort!

en we zijn er nog niet is hier nu avond en er word weer zwaar nood weer verwacht en weer een tornado watch  Confused  
maar goed zolang het een watch is maak ik me niet zo druk pas wanneer het een warning word, word het menes.
hoop dat het vannavond mee valt vannacht geen oog dicht gedaan door de onweer en regen. Sad
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Wo 4 Jun 2008, 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat lekker daar in de VS Razz

Ik hoop niet dat dat het standaard weerbeeld is, want dan hebben we het hier in NL iets beter Razz
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tuniaz
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Maart 2008
Posts: 327
Woonplaats: Haarlem
PostGeplaatst: Wo 4 Jun 2008, 14:03    Onderwerp: Reageer met quote

Zo dat is wel heftig man!
En dan lopen we te klagen over 't weer in NL  Laughing
Maar wij hebben geen 35 tot 40 graden en als we dat zouden hebben.. wordt het zooo benauwd  Sad

Zoals ik al eerder zei: hoop niet dat je, je huis kwijt ben na 1/2 maanden. Zou echt zonde zijn!
Verder blijven die tornado's toch prachtig maar ohh zoo gevaarlijk.

Stay alive!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB