Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

C.r.x. 1.6 16v turbo iemand ervaring >?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 17 Dec 2007, 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

Wat Jan zegt, niks persoonlijks.

En daarbij Civic en CRX zijn dezelfde wagens met een iet wat ander kontje voor het geval je het nog niet wist.

Zulke projecten kosten tijd en geld, je helemaal bekend maken met de stof is een essentieel onderdeel van zulke projecten. Een stuk research hoort daar gewoon bij. Zelf als ik projecten ga doen aan mn wagen zoek ik eerst alles na op internet, ik zoek tot ik zeker weet dat hetgeen ik wil weten niet te vinden is, vaak komt de informatie dan ook nog in fragmenten, daar vind je weer antwoord op die vraag, en op n andere plek weer die op een andere.

Het voordeel hiervan is dat je je echt gaat verdiepen, gaat redeneren, en een stuk inzicht kweekt wat je veel minder hebt als je zomaar alles voorgekauwt krijgt. Kortom je leert zo veel meer en veel beter. Als je goed gezocht hebt en je hebt dan nog onduidelijkheden kun je daar altijd over vragen en zal men meer dan bereid zijn je antwoord te geven op je vragen.

Als je niet zelf bereid bent info te zoeken dan moet je gewoon je wagen naar een tuner brengen samen met een zak geld, en ´m ophalen als je telefoon krijgt dat ie klaar is. Wil je de doe het zelf manier, dan is het research nog wel het minste werk en gewoon iets dat erbij hoort, en waar je achteraf ook een stuk voldoening uit haalt als het af is. Het ´Dit heb IK gemaakt´ gevoel zal ik het maar noemen.

Nogmaals, het is niet persoonlijk naar jou, maar forum lang genoeg en je zult mn frustratie leren begrijpen en hoogst waarschijnlijk zelfs gaan delen Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Walter B
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 25 Maart 2007
Posts: 84
Woonplaats: boskoop
PostGeplaatst: Ma 17 Dec 2007, 15:13    Onderwerp: Reageer met quote

knap gesproken.  Wink
En ik geef je volkomen gelijk met zoeken op het internet en niet de weg van de minste weerstand.

Mzzl

Walter
_________________
steel niet de overheid duldt geen concurrentie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB