Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| R5GTT Junior Member
| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Do 23 Aug 2007, 18:46 Onderwerp: |
|
|
|
Was mij allemaal al wel redelijk duidelijk ja... lol... de enigste toevoeging die ik heb is dat dat verhaal met die vlammen in de uitlaat, en dus de verder genoemde bore wash alleen op gaat bij een auto met injectie. Bij oudere turbo auto's, zoals de mijne wordt er niks gemeten, en dus geen brandstof toegevoerd als de gasklep dicht is. Dus is een atmosferisch systeem geen probleem (en klinkt het veel leuker... lol ) _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Vr 24 Aug 2007, 5:45 Onderwerp: |
|
|
|
True true
Uiteindelijk gaat het bij mij ook geen ellende meer brengen omdat ik uiteindelijk overga naar een MAP sensor, en de ristrictieve luchtmassameter dump, dan wordt er dus bij het spruitstuk gemeten en dan ben ik ook van dat probleem af. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|