Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| RoadKing Advanced Member
| Geregistreerd op: 19 Juli 2006 | Posts: 746 | Woonplaats: Bocholtz |
|
Geplaatst: Zo 1 Jul 2007, 17:39 Onderwerp: |
|
|
|
oke ik heb het begrepen bedankt voor de ''korte'' uitleg _________________ Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET
www.Elstars-Club.nl |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 1 Jul 2007, 19:10 Onderwerp: |
|
|
|
Gelukkig spuit een waterslagdemper het water niet gewoon naar buiten zoals een blowoff valve dat met de lucht doet _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Ma 2 Jul 2007, 10:14 Onderwerp: |
|
|
|
Een BOV op een wagen met charger klinkt heel anders dan de BOV op een turbo, op een turbo klinkt ie vrij kort en krachtig bij volledig loslaten van t gas. Op n supercharger klinkt ie langer en van hard naar zacht, juist omdat de blower meedraait met dr krukas en dus druk blijft geven. Je krijgt dan n erg lange fluittoon tot het toerental waar de charger niet genoeg druk meer geeft om te fluiten.
Als je the fast en the furious gezien hebt, daar zit een blauwe nissan maxima in (de auto van Vince), die hoor je zo'n fluittoon maken in die film. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|