Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

On a tuning trip!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

ik wacht vol spanning af wanneer die gaat rijden  Very Happy
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

Wat mij betreft zo snel mogelijk! maar ik ben een beetje afhankelijk van mijn vrienden  in mijn eentje gaat het nooit lukken. dus mitch freestyler jesse en longbow. Anxious
Planning is dus zo snel mogelijk maar ligt er ook aan wat ik uiteindelijk kwijt ben
aan euries, Want de teller staat nu al op 1505 euries! en er moetten nog bougies bij nieuwe verdelerkap en nieuwe bougieskabels en mijn geplande budget is 1600 euries dus daar gaan we al overheen #Puppy dog
En dan zijn we er nog niet een motertakel is wel zo handig om de blokken om te hangen en dan nog rekening houden met het feit dat ik meschien ook nieuwe moter steunen moet hebben.
En dan dus nog spullen om het onderblok schoon temaken en te spuiten want nu is het blok uit de auto en kan ik overal bij als die in de assie zit dan kun je het wel vergeten.
Maar reken maar dat die klaar of klaar eer die klaar is duurt nog wel effe carputer enz moet er ook nog in komen en dan de rest nog maar de planning is toch dat hij loopt voor we weer naar het eerste meerdaagse tuning event gaan.
Vandaag druk bezig geweest met dingen dus geen tijd gehad om verder te gaan met de assie, Maar komende dagen gaan we verder met het swapklaar maken van de assie  Wink
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 21:39    Onderwerp: Reageer met quote

Wil je best wel komen helpen, maar ben zelf ook druk bezig met de audio inbouw. Vervolgens staat er bij mij ook nog een motorflush in de planning en ga zo maar door. Als ik eens flink wat tijd heb, weekendje ofzo, hoor je t wel Cool
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 29 Mei 2007, 11:28    Onderwerp: Reageer met quote

Zo even een update onderblok is nu voor zover klaar  Very Happy
de kop is ook al half onderhanden genomen het olie koelwater kanaal is gefikst  Cool! was niet nodig maar het voordeel is dat die nu nooit meer kan scheuren en ik die ellende dus niet zal krijgen  en nu gaan ze de kleppen er uit halen reinigen en dan komen er nieuwe seals in en worden de kleppen opnieuw ingeslepen en dan kan die weer mooi opgebouwd worden. Cool
foto's volgen nog.

oh en hier komt het blokkie vandaan Smile http://www.calibra.nl/
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Zo 3 Jun 2007, 10:23    Onderwerp: Reageer met quote

Even een update blok is nog niet klaar wordt deze week opgebouwd  en goed nieuws een vriend van mij weet een motertakel uit tehalen een maat van hem heeft er een dus dat bespaard weer een hoop euries.
alleen wanneer ik verder ga weet ik niet het project staat heel even door omstandigheden op hold.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB