Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Terug van revisie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 11 Mei 2007, 0:47    Onderwerp: Reageer met quote

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Een unieke ervaring... M'n bakkie is eens van de eerste keer goedgekeurd!

#Milti  #Milti  #Fading color  #Milti  Bier  Worshippy

Leuk 'm na de revisie voor het eerst koud te starten... Wil de (handbediende) choke uittrekken, heb ik meteen de hele knop in m'n handen... Klemmetje dat 'm op z'n plaats houdt volledig weg (van het stangetje, niet de knop).
Nog iets dat ze daar gesloopt moeten hebben Confused

De zaak van de deur is intussen vrij duidelijk. Niet van hun zelf, maar mijn eigen garage had vrij snel door wat het meest voor de hand liggende scenario was geweest. M'n accu stond leeg dus hebben 'm naar binnen geduwd, waarschijnlijk met open deur ergens tegenop geknald (vandaar de deuk aan de buitenste rand) en door het gewicht van de auto wat bij die klap ertegen duwde de deur naar onderen geduwd. Hij had direct door dat de deur afliep en dus niet recht in z'n scharnieren hing. Geen speling gelukkig, dus kwestie van scharnieren opnieuw stellen.
En dat is ook waarom mijn speaker los lag, ze hebben gepoogd langs daar de moeren van de scharnieren te bereiken! En wisten dus wel degelijk dat er iets mis is gegaan!
Helaas kom je er niet gemakkelijk bij, de onderste achter die speaker gaat nog, de bovenste moet je veel geluk hebben wil dat via het gat van de klokkencluster lukken. Lukt dat niet wordt 't een complete dashboard demontage en dat zie ik allesbehalve zitten. Liggen gewoon teveel kabels achter, die allemaal met het dashboard erin zijn aangelegd en door stukken van het dashboard getrokken zijn.

Ander minder puntje is m'n stylingproject van de laatste jaren: m'n strakke "gecleande" koppelingsplaten Laughing
Op de keuring kregen we 'm bijna niet uit die kuil voor de remtest, bleef doorslippen. Viel me vantevoren niet op en later had ik er ook ineens nauwelijks last van eens die grip had, maar nog wat later was het weer bijna niet te doen. Ben intussen erachter dat als ie nog koud tot koel is de grip goed is, is die flink warmgelopen hou je 'm in geen enkele versnelling goed aan z'n grip...
Volgende puntje te doen dus!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 21 Mei 2007, 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

Tja is natuurlijk balen je weet wat ik je altijd gezegt heb maar goed blij dat hij weer bijna in top conditie is. en dat hij idd en dat is echt een mega wonder en mag met recht op cnn komen dat hij in 1 keer goed gekeurd is geworden  Shock  
maar goed je cossie is motorisch weer als nieuw en onder mijn kap zit over 14 dagen ook een nieuwe otto  Razz  heb dan nog een koppelings plaat van een c20ne over mag je zo van me hebben Laughing
waneer kom je de voeding terug brengen?
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB