Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 12:06 Onderwerp: remco car stereo |
|
|
|
ik heb een hoop gehoord over dit bedrijf, en ik heb er een bij mij (zo'n beetje) om de hoek zitten. maar wat ik van wat maten van mij heb gehoord, is dat de kwaliteit nog slechter is dan dat de prijs laag is, dus ga ik altijd met een grote boog om dat bedrijf heen, maar heeft iemand wat andere ervaringen met dit bedrijf heeft, let me know
ps, ze zitten niet alleen in breda, daarom vraag ik het |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 12:57 Onderwerp: |
|
|
|
remco is nono _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 13:39 Onderwerp: |
|
|
|
dat bedoel ik maar. _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 16:08 Onderwerp: |
|
|
|
zal er mss even verder op ingaan maar had daarstrak niet veel tijd.
1ste bij remco moet je al niet gaan aankloppen met de vraag van wat is goed. de verkopers weten volgens mij het verschil nog niet tussen cd en usb om het cru te zeggen .
2de ook al weet je wat je wil en wil je er gaan kopen check je materiaal bij het kopen. maat van me was er een instal gaan kopen.
kotm thuis in een speaker zat gewoon een scheur en bij het aansluiten deed de versterker niets. teru naar de winkel zelfde dag zelfde verkoper. uitleg was aan die scheur kunnen we niets doen die heb je zelf gemaakt. versterker werd opgeruild. da verwacht je een nieuwe nee hoor een andere die in omgeruild ofzo is geweest maar stonden krassen op hebben hem opengehaald voor controle en binnen in was een voorgaande sluiting waargenomen. printplaat was voor een deel verbrand en contacten van voeding waren gewoon opnieuw gemaakt met gewone kabeltjes. ook lagen er hele brokken gemorste solduur van de "profesionele herstelling"
oke dit was in remco antwerpen maar herstelling gebeurt in een en het zelfde centrum voor nederland en belgie. heeft dan gezegd dat hij nog liever zijn eerst gekochte versterker gemaakt wou hebben kwamen ze met de uitleg dan betaal jij de verzendingskosten.
uiteindelijke oplossing is geweest dat hij alles terugheeft gegeven (buite dan die boxen die hij volgens hun zelf kapot heeft gemaakt en zen geld heeft teruggekregen.
ben er zefl ooit 1 maal neon lampen gaan halen en die hebben ze tog mooi voor mij uit de etalage kunnen halen laten werken waar ik bijstond goed gecontroleerd en toen pas gekocht. toen ze vroegen waarom ik dit eiste heb ik die uitleg gedaan en was het volgens hun 1 rotte appel in het bedrijf dat ondertussen al was opgelost. (terwijl die man er gewoon nog in de winkel rondliep
daarom mijn mening remco nono _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 19:52 Onderwerp: |
|
|
|
Kwaliteitspul verkopen ze niet, en ze hebben nogal grote verkooppraatjes (zoals een condensator die je muziekvermogen met 'n paar honderd Watt verhoogt ). En kennis van zaken hebben ze absoluut niet, ze proberen alleen met hun dames je de spullen aan te smeren en als je twijfelt draaien ze er lekker omheen.
Nee ga liever naar 'n goeie car audio shop! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Wo 4 Apr 2007, 19:59 Onderwerp: |
|
|
|
Quote: |
(zoals een condensator die je muziekvermogen met 'n paar honderd Watt verhoogt
|
was vergeten waar ik dit ooit gehoord had
vond het wel een mooi verkoops item.
condensator + 15dB of wat stond er weer _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| VonMaqster Junior Member
| Geregistreerd op: 31 Oktober 2006 | Posts: 290 | Woonplaats: Gorinchem |
|
Geplaatst: Do 5 Apr 2007, 17:08 Onderwerp: |
|
|
|
ga gewoon naar rondevries lage prijzen + top spul _________________ h0ph0p |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Do 5 Apr 2007, 17:44 Onderwerp: |
|
|
|
Ook in Automaxx/Gr8 magazine, staat altijd wel een advertentie van Remco:
'Subwoofer, *** maar KRACHTIG!!' zegt genoeg volgens mij.
En toen ik mijn eerste audio wilde kopen eind 2005 was ik (samen met Jesse) op een event naar de Remco stand gegaan en daar zei een van die meiden stilletjes tegen mij: 'Ik zou het niet kopen als ik jou was...' Dat was dus een van de verkoopsters die dat zei he, vond het wel lachen Uiteindelijk daar dus niets gekocht, en blij erom ook als ik Vlokmans verhaal hoor _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Vr 6 Apr 2007, 7:45 Onderwerp: |
|
|
|
ja, mijn maat had daar dus dus eens groene neon gehaald, en toen dat een kwam en hij ermee thuiskwam zag hij dat het niet aleen blauwe neon was, maar ook nog eens kapotte set. dus toen hij er terug mee ging, ontkenden ze dat ze het verkeerd hadden gadaan , maar ik zie vreemd ganoeg er altijd wel tuners bij staan als ik er langs rijd, en dat vind ik nog wel het vreemdste. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Vr 6 Apr 2007, 9:53 Onderwerp: |
|
|
|
tuurlijk staan er altijd ze blijven terugkomen met hun kapotte spullen _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| blieckie Newbie
| Geregistreerd op: 15 Mei 2007 | Posts: 9 | |
|
Geplaatst: Zo 3 Jun 2007, 21:21 Onderwerp: |
|
|
|
het enige dat ik daar al heb gekocht zijn kleine neons voor in de sigarettenplug te steken:p
maar die werken wel goed vind ik |
|
Naar boven |
|
|
| collie Advanced Member
| Geregistreerd op: 1 Juni 2005 | Posts: 547 | Woonplaats: Puth |
|
Geplaatst: Ma 4 Jun 2007, 5:16 Onderwerp: |
|
|
|
Vergelijk die prijzen maar eens met Ron de vries of pim tensen is ook al een stuk duurder....... _________________ Life's a game.... Play it!! |
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Jun 2007, 11:12 Onderwerp: |
|
|
|
AHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG! gaan we weer
Remco is de grootste oplichter die er bestaat! bij remco kun je een instal kopen van tig kilowatts voor een paar eurie daar een dikke condensator bij en je heb 10 duizende kilowatts! je draait het eens half open en weg speakers en versterkers.
doe je zelf een plezier ga er niet heen kan wel MAAR! dan moet je weten wat je hebben wilt, een tijd terug hadden ze leuke pioneer subjes voor weinig dat kun je wel kopen maar verder nee niks kopen ook geen neon das stuk voordat je thuis bent.
je liep er al met een grote boog om heen mijn tip blijven doen!
geef wat meer uit er zijn genoeg merken die super kwaliteit hebben en ook niet echt duur kijk maar eens naar groud zero leuk spul voor een klein prijsje.
maar remco is een no go! _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Jun 2007, 11:14 Onderwerp: |
|
|
|
oh nog een opmerking dat zijn geen tuners maar dat zijn sjonnies die bij remco staan! echte tuners komen niet bij remco. _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Ma 4 Jun 2007, 11:16 Onderwerp: |
|
|
|
I know (maar breda is sjonnieland, vandaar dat ze moeilijk te spotten zijn) _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|