Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Vr 16 Feb 2007, 13:31 Onderwerp: spinner |
|
|
|
ik ben op zoek naar een spinner. Ik ben er niet helemaal zeker van dat deze bestaat omdat hij uit een spel komt, maar andere spinners uit dat spel heb ik wel gevonden:
in het spel heet deze de shredderl. |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Vr 16 Feb 2007, 13:43 Onderwerp: |
|
|
|
need for speed
de meeste velgen uit deze game zijn wel degelijk echte dus denk wel dat deze ook te vinden moet zijn _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| percious Starting Member
| Geregistreerd op: 12 Februari 2007 | Posts: 38 | Woonplaats: Antwerpen |
|
Geplaatst: Vr 16 Feb 2007, 17:11 Onderwerp: |
|
|
|
Je kan proberen _________________ Winning by an inch or a mile, Winning is Winning |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Wo 21 Feb 2007, 7:58 Onderwerp: |
|
|
|
percious schreef: |
Je kan proberen |
mij niet begrijp |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Wo 21 Feb 2007, 12:22 Onderwerp: |
|
|
|
aangezien ik niet zo vaak op internet ben , zou ik graag een handige zoekmethode willen hebben om die te vinden _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 21 Feb 2007, 14:51 Onderwerp: |
|
|
|
Gericht zoeken...
Je zoekt een velg uit need for speed dus neem het woord "Need for speed" of "Need for speed underground" al op in je zoekopdracht. Je zoekt naar info over velgen, spinners, wielen, in deze Amerikaanse game. Gebruik dus de Engelse vertaling en voeg 1 van die woorden om de beurt toe aan je zoekopdracht.
Verder beetje proberen, en blijven zoeken en niet afhaken na 1 pagina zonder het gewenste resultaat. Vind je heel veel pagina's die zeker NIET gaan over wat je zoekt, en een bepaalde term bevatten die je niet zult tegenkomen op een pagina met info over wat je zoekt, sluit dergelijke woorden dan uit van je zoekresultaten door "-woord" toe te voegen waarbij "woord" het uit te sluiten woord is. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|