Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Audio spul te koop

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 2 Feb 2007, 1:02    Onderwerp: Audio spul te koop Reageer met quote

Nu ik een Audio System X-ion 12 inch subje heb is mijn oude subje overbodig geworden en staat ie alleen nog maar stof te vangen in een hoekje van de kamer. Het is een Ratho Twister woofer van ik denk 10 inch. Ik heb het dingetje gekocht in één koop met mijn eerste radio, versterker etc. Hij speelt ongeveer 200W RMS @ 4ohm. Sub was €35,- nieuw, mag weg voor €20,-. Het gaat dus om deze woofer.



De JBL GTO 936e 3-weg ovaaltjes a 67 W RMS @ 4ohm per stuk zijn ook te koop. Nieuwprijs van deze speakers was €69,- en mogen weg voor €40,-



Alle acc. van de speakers zijn nog aanwezig. Speaker kapjes en soort plastic ringen die op de stalen behuizing geplaatst worden (zie bovenstaande foto) zijn nog in zeer goede staat. De speakers zelf zijn een beetje stoffig, maar niet beschadigd of kapot.

Als laatste heb ik dan nog een RCA splitter te koop, maakt van 1 RCA kanaal 2 RCA kanalen, merk Caliber, mag weg voor een pakkie peuken Laughing

Alles in één koop, €50,- én een pakje peuken Laughing  Laughing

De reden dat ik deze spullen verkoop is omdat ik mijn audio installatie aan het uitbreiden ben en deze onderdelen overbodig zijn geworden. Alles werkt nog naar behoren en mag indien wenselijk ook beluisterd worden.

Alle onderdelen in dit topic zijn tegen het einde van 2005 gekocht (ongeveer 15 maanden oud dus).
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB