Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 11:10 Onderwerp: powerlifts |
|
|
|
Ik had laatst wat powerlifts gekocht voor mijn auto en toen ik die erin had gezet gingen ze niet dicht, nou stond er in de handleiding dat er een soort van beveiliging in zat, maar dat was in het Duits en dat is nooit mijn sterkste taal geweest. zelf had ik geen tijd meer om ernaar te kijken omdat ik ergens naartoe moest, maar misschien weet een van jullie het. |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 11:54 Onderwerp: |
|
|
|
als je de handleiding ff overtypt hierheen, weten we gelijk meer. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 14:39 Onderwerp: |
|
|
|
Wat de **** zijn powerlifts? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 15:40 Onderwerp: |
|
|
|
Gasveren om de motorkap, achterklep of 'n zware hoedenplank met audio omhoog te laten staan... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 17:53 Onderwerp: |
|
|
|
misschien moet je de kap eerst omhoog gooien, door een of ander klik punt dat dan de beveiliging eraf is. ik weet het niet doe maar een gok, lijkt me best logisch zo. _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 18:00 Onderwerp: |
|
|
|
dat um eerst ff de handleiding hier post, anders sloopt ie dalijk meer dan dat um lief is. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Di 5 Dec 2006, 12:58 Onderwerp: |
|
|
|
gehe dan kun je de kap helemaal achterover klappen tegen de voorruit aan ook leuk _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 14:12 Onderwerp: |
|
|
|
ik heb hier de handleiding:
Lieferumfang: -austauschlifter
-aufkleber
-TüV Freigabe
Montageanleitung:
1. Kofferraum öffnen und die Befestigung der Gasfeder an der Kofferraumklappe lösen. Dazu die klappe van einem Helfer festhalten lassen, dann mit einem Schraubendreher Klingenbreite 4-5mm die Sicherungsklammer an der Kugelpfanne um ca. 5mm abnehmen.
Die Gasfeder ist nun nicht mehr gesichert und kann vom Kugelbolzen abgenommen werden Diesen Vorgang an dem Befestigungspunkt an der Karosse wiederholen.
2.Die Kugelköpfe an Der Serienfeder demontieren und an der Austauschfeder befestigen. Die Austauschfeder einbauen. |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 14:36 Onderwerp: |
|
|
|
ah, ik snap hem al.
Zal hem ff voor je vertalen:
pakket: - zuigerveer (ter vervanging van de orginele zuigers die de kap omhoog doen, al dan niet anwezig)
- sticker
- TUV goedkeuring
montage handleiding
1. kofferklep openen en de bevestiging van de gasdemper aan de kofferklep loshalen. Laat de klep dan door iemand anders vasthoude, dan met een schroevendraaier (met een breedte van 4-5mm) het zekerings klemmetje op de kogelkop ca. 5 mm verwijderen. De gasveer is nu niet meer gezekerd en kan van de kogelbout afgehaald worden. Deze handeling herhalen voor de bevestiging op de carrosserie.
2. De kogelkop aan de orginele gasdemper demonteren en aan de nieuwe gasdemper bevestigen. de nieuwe gasdemper monteren.
op de eindstukken zit een soort van rond veertje, net onder de kop, die moet je rond draaien, en dan eruit trekken. Dat is het borg klemmetje.
Als je een foto mailt, zal ik je aanwijzen waar die zit _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Ma 12 Feb 2007, 12:00 Onderwerp: |
|
|
|
hej das wel handig...
bij autopride trok ik die dingen altijd gwoon los...kon wel eens lijden tot behoorlijke schrikreacties en open klauwe.. |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
|
Geplaatst: Wo 21 Feb 2007, 7:44 Onderwerp: |
|
|
|
misschien iets voor freestyler.
nu mijn auto stuk is en ik die powerlifts op mijn nieuwe auto wil zetten blijft er een bepaalt stukje in de carrosseie zitten. dat is een soort van schroef met schoefdraad erin waar de powerlift dan in zit teschoeft. Dit ding is rond, dus ik kan er geen sleutel opzetten _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
|
|