Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Flip- flop lak

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
chris h
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 19 Februari 2004
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 19 Feb 2004, 18:37    Onderwerp: flip- flop lak Reageer met quote

hoi,

heb ff een account aangemaakt, ben dus voor het eerst hier op het forum, rij zelf in een 106 gti uit 2002,
heb ook ff een vraagje, wie weet waar ik in het het midden van het land wat kan laten spuiten in een flip-flop lak ( Very Happy niet de auto ) Question

thanxs.

gr. chris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 19 Feb 2004, 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi en allereerst welkom en veel plezier op Car Tuning Forum! Wink

Wat moet je dan precies gespoten hebben? Voor kleine delen wordt het denk ik een erg dure grap, omdat speciaal die lak besteld moet worden.
Bedoel je met "flip-flop" lak overigens die lak wat verkleurd afhankelijk van hoe het licht erop staat, oftewel chameleonlak?
'k zal eens ff kijken voor een adres, 'k zou alleen Tuningpoint weten die zit in midden-Limburg.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Vr 20 Feb 2004, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom chris h!
Veel plezier of Car Tuning Forum nog!!
ennuh...flip-flop lak Confused ...is dat micca-lak....? Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Civic~Mel
Gast
PostGeplaatst: Za 21 Feb 2004, 0:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was ook altijd in de veronderstelling dat flip-flop en chameleon lak voor hetzelfde stond.. Maar het schijnt dat flip-flop 2 kleuren lak is en chameleon meerdere... Anyway, ik zou even hier informeren C & T Speedshop
Niet bepaald in het midden des lands, maar zeker de moeite waard. Wink

ps welkom hier Very Happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB