Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Poll: Frustratie door andere weggebruikers!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb weleens, of vaker te maken met ergernissen zoals beschreven?
Ikke? -Neuh, nooit eigenlijk.
6%
 6%  [ 1 ]
Ja soms inderdaad, maar erger me er niet aan.
6%
 6%  [ 1 ]
Ja soms inderdaad, en vind dat ook best vervelend.
18%
 18%  [ 3 ]
Het lijkt steeds vaker voor te komen!
37%
 37%  [ 6 ]
Zo langzaamaan is dit echt niet leuk meer nee!
31%
 31%  [ 5 ]
Waar dit toch heengaat....
0%
 0%  [ 0 ]
Anders, nl.: ...
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 20 Nov 2006, 21:38    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de duidelijkheid, 't is een VW polo 1.3 carb uit '91, het coupé model. Tevens de camerawagen in dit filmpje.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Wo 22 Nov 2006, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

De Poll lijkt een beetje ten einde te raken aan de reacties en onderwerpen te zien...good guess  Question ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 22 Nov 2006, 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

Om weer ff ontopic te komen dan maar...

Gister onderweg naar een vriend van mij, woont aan de andere kant van t dorp, nog geen 5 minuten rijden maar wat je dan al mee kan maken zeg Razz Kom op een T-splitsing en ik moet naar links. Komt een auto van links die geen richting aangaf, dus neem aan dat ie gewoon rechtdoor gaat rijden, maar uiteraard voorrang geeft aan mij ...bad guess... Die oude man reed gewoon door alsof ie mij niet gezien had. Het was dan wel donker maar we hadden allebei onze verlichting aan en ik richting naar links. Ik zag gelukkig op tijd dat de man niet van plan was te stoppen en moest dus 'n noodstop maken. Hij schrok ook niet ofzo, niets, alsof ie niet in de gaten had dat ik er was... Confused

Het volgende is o.a. op bovenstaande gebazeerd maar er zijn nog tal van andere gevallen waar hetzelfde waar bleek te zijn.

'Oude mensen (65+) zijn een gevaar in het verkeer en zouden op hun 65 ste verjaardag meteen hun rijbewijs in moeten leveren of een nieuw examen afleggen'.

Dat ze het in Den Haag hier maar eens over gaan hebben ipv van dat onnozole 'jij draait!' gezeik Rolling Eyes
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Kim
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 11 Mei 2006
Posts: 161
Woonplaats: Heerluh
PostGeplaatst: Vr 1 Dec 2006, 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

Longbow schreef:

'Oude mensen (65+) zijn een gevaar in het verkeer en zouden op hun 65 ste verjaardag meteen hun rijbewijs in moeten leveren of een nieuw examen afleggen'.


je moet geloof ik vanaf je 65ste om de 5 jaar een test doen ofzoiets. wat het probleem is, is dat de degene die de test afneemt, alleen de ogen en de geestelijke toestand van het oudje beoordeelt. Als ze nou eens met elk oudje een kwartiertje op de weg gaan zoals een mini-rijexamen, zou waarschijnlijk iedereen zakken  Laughing
_________________
liever 10 sterren in mijn voorruit, dan 1 ster op mijn motorkap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 1 Dec 2006, 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

Maak je niet druk, tegen de tijd dat wij 65 zijn is daar vast een regeling voor dat je dan je rijbewijs gewoon kwijt bent zonder pardon, en wss ook nog n flink bedrag erbij moet geven omdat er mensen ingehuurd moeten worden om de rijbewijzen in te nemen.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB