Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| jetta Starting Member
| Geregistreerd op: 30 Maart 2006 | Posts: 60 | |
|
Geplaatst: Wo 20 Sep 2006, 21:58 Onderwerp: luchtfilter jetta |
|
|
|
hee gasten kan iemand mij uitleggen hoe een lichtfilter precies werkt en wat t beste is om te monteren,,na wat lezen begrijp ik dat schone koude lucht belangrijk is.. is het dan ook handig om air intakes in je bumper te hebben de 'dikke bumper'van een jetta bv zou het mooi kunnen op de plek van de mistlampen,, ik heb zoiets wel gezien bij een golf 3 zijn daar ook standaard intakes voor in de dikke bumper van een golf2 / jetta
alvast bedankt! _________________ my other ride is a snowboard, becarefull I jump big kickers
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 21 Sep 2006, 0:11 Onderwerp: |
|
|
|
Werkt heel simpel, gewoon een zo kort mogelijke weg van buiten naar je motor. En een weg waar de lucht niet teveel verhit wordt. En koele buitenlucht vangen. Maar goed nu hebben we 't over de cold air intake, niet het filter.
Voor een air intake zijn veel soorten slangen te koop, maar een ouwe flexibele kachelpijp zou 't werk al doen. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jetta Starting Member
|
Geplaatst: Do 21 Sep 2006, 12:31 Onderwerp: |
|
|
|
in princiepe makkelijk zelf te knutselen dus _________________ my other ride is a snowboard, becarefull I jump big kickers
|
|
Naar boven |
|
|
| jetta Starting Member
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Vr 22 Sep 2006, 12:54 Onderwerp: |
|
|
|
Ja die ken ik wel... Gewoon een paneeltje voor de mistlampuitsparing met een gat erin en kort stukje buis naar binnen, van daar kun je dan buizen of slangen leggen naar je luchtfilterhuis. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jetta Starting Member
|
Geplaatst: Zo 26 Nov 2006, 19:19 Onderwerp: |
|
|
|
sorry voor de laate reactie maar is het de moeite waard ? _________________ my other ride is a snowboard, becarefull I jump big kickers
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Zo 26 Nov 2006, 19:41 Onderwerp: |
|
|
|
Als de weg van de lucht van buiten naar de motor korter/gemakkelijker wordt is 't zeker de moeite waard. Verwacht geen grote pk-winst, het is maar een stapje (maar toch geen onbelangrijke) naar verbetering. Mijn ervaring is dat je gasrespons er wel wat op vooruit zal gaan, evenals prestaties op hoge toeren. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|