Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| boonbeest@schuurkot Junior Member
| Geregistreerd op: 3 Augustus 2006 | Posts: 243 | Woonplaats: @schuurkot |
|
Geplaatst: Za 12 Aug 2006, 18:38 Onderwerp: |
|
|
|
ga nu gewoon naar een garage en laat die deftig vastzetten met metalen spanklemmen
want hier word wa veel gezeverd door sommigen |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Za 12 Aug 2006, 19:15 Onderwerp: |
|
|
|
tu2 blokje...
met monopoint..
peug 106 1.1 ofzo??
als je een leuk powerfilter wil en dus 30 kilo aan buizen en zooi wil weggooien kan je een kijkje nemen op biesheuvel.nl
btw dan moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben... |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 12 Aug 2006, 21:19 Onderwerp: |
|
|
|
Dat valt nog tegen hoor, er zijn genoeg auto's die er net onder 't vriespunt al last van hebben... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Zo 13 Aug 2006, 8:52 Onderwerp: |
|
|
|
boonbeest@schuurkot schreef: |
ga nu gewoon naar een garage en laat die deftig vastzetten met metalen spanklemmen
want hier word wa veel gezeverd door sommigen |
Wil je dat eens toelichten??
Snap namelijk niet wat je hier mee wil zeggen.... _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Bactroban Junior Member
| Geregistreerd op: 2 Juli 2006 | Posts: 105 | |
|
Geplaatst: Zo 13 Aug 2006, 10:14 Onderwerp: |
|
|
|
Dat vastzetten zou ik natuurlijk ook zelf kunnen doen.
Ik heb hem nu achter in de klep zitten, mocht er een probleem zijn doe ik hem er zo weer op.
En niet boos worden op elkaar! |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 9:22 Onderwerp: |
|
|
|
BRYght schreef: |
moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben... |
8 graden BOVEN nul en motregen was bij mij al genoeg om de carb te bevriezen.
Hou er rekening mee dat door de luchtsnelheid EN de verstuiving
van benzine de temperatuur IN de carb veel lager komt te liggen! _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 10:24 Onderwerp: |
|
|
|
SaphireNX schreef: |
BRYght schreef: |
moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben... |
8 graden BOVEN nul en motregen was bij mij al genoeg om de carb te bevriezen.
Hou er rekening mee dat door de luchtsnelheid EN de verstuiving
van benzine de temperatuur IN de carb veel lager komt te liggen! |
Ja dat heb ik ook eens gehad op de snelweg..ik reed op een gegeven moment 70! toen ben ik effe gestopt op de vluchtstrook om hem op te laten warmen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 10:55 Onderwerp: |
|
|
|
Ja met motregen heb ik dat probleem helemaal vaak gehad ook, stond je regelmatig stil en moest ie inderdaad weer even warm worden... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 11:05 Onderwerp: |
|
|
|
Ben ik effe blij dat ik strax Multipoint inject krijg kan ik lekker met cold air intake spelen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Bactroban Junior Member
| Geregistreerd op: 2 Juli 2006 | Posts: 105 | |
|
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 13:31 Onderwerp: |
|
|
|
maar ik heb helemaal geen carb |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Wo 16 Aug 2006, 14:32 Onderwerp: |
|
|
|
Bactroban schreef: |
maar ik heb helemaal geen carb |
Dan moet je "gashuis" lezen waar ik carburateur/carb schreef...
Principe (en kwetsbaarheid) is gelijk, anders
zou die mengklep er ook niet op zitten. _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Za 19 Aug 2006, 13:21 Onderwerp: |
|
|
|
Convert your bitches to multipoint injectie, zo lastig is t nou ook weer niet als er modellen van je auto geweest zijn met mpi, dan is t vaak n questie van de juiste onderdelen overschroeven... meestal het volgende:
- inlaat spruitstuk compleet met benzinerail en injectoren etc etc
- lucthmassameter en inlaatbuizentraject + airbox
- motorkabelboom en ECU
in sommige gevallen ook n electronische brandstofpomp als die niet aanwezig is, en n benzine retour leiding zal gelegd moeten worden.
In principe is t niet t lastigste karwij, maar als je t nog nooit gedaan hebt kun je er even mee bezig zijn. In mijn ogen is het t wel waard. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|