Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

[Geannuleerd] Mazda 323 1.3i-16v hatchbackje

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 10 Jul 2006, 12:27    Onderwerp: [Geannuleerd] Mazda 323 1.3i-16v hatchbackje Reageer met quote

Niet meer te koop.

Gezien ik weer Nissan Maxima QX rijd gaat mijn daily bitch eruit.

Het autotje is niet de mooiste, en ziet er met zijn dikke bumpers, sideskirts en spoilers best maf uit, gezien alles wel een andere kleur heeft. Technisch echter in goede staat en heeft me nooit in de steek gelaten. Het wagentje heeft multipoint injectie en is een 16 kleppertje met enkel bovenliggende nokkenas. Voor een 1.3 toch erg pittig.

Het wagentje weegt 935 kilo en is lekker goedkoop in wegenbelasting en verzekering.

In principe heeft t wagentje gewoon een goede spuitbeurt nodig, en er zit een deuk in het voorspatbord aan de bestuurderskant dat op t moment van de foto's maken nog niet was. Dit is baldadigheid geweest van bezopen mensen vrees ik, gezien er een voetafdruk op mn spatbordje stond. Echter als je m strak maakt met wat uitdeuken, plamuur of een ander spatbordje van de sloop, en je rollert of spuit 'm, dan heb je er best n goedkoop en leuk uitziend autotje aan, ik weet iig dat ik er best wat spazz aan gehad heb, misschien wel juist omdat ie zo fout was.

Wat zit erop?
- Dikke voor en achterbumper
- TWR Sideskirts
- achterklep met 2 spoilers van het GRSI model
- GTX interieurtje (halve kuipstoeltjes die erg lekker zitten, beter dan s13 facelifts iig)
- toerenteller
- nep alarmlichtje (zo'n rood knipperend ledje).
- Ruitenwisser achter

In de auto is een flinke audio installatie gebouwd geweest door me, wat mijn eerste ICE projectje was, waarmee ik ook mijn eerste Sound Quallity wedstrijd gewonnen heb. De spullen zelf zoals compo, sub en versterkers verkoop ik niet mee. Ik kan echter wel de inbouw laten zitten als je daar interesse in zou hebben, zodat je er zo een 15 inch woofer in kunt gooien en je dus geen nieuwe afwerking hoeft te maken. Wil je t eruit hebben is dit ook geen probleem. De deuren zijn voorbereid op een 16,5 cm composet.

Foto's:






Voor het ding zou ik graag nog 450 euro terug zien, of doe een bod.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB