Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

[Verkocht] Toyota Paseo gt

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yordi
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 13 December 2005
Posts: 184
Woonplaats: zuid-limburg
PostGeplaatst: Zo 9 Jul 2006, 17:29    Onderwerp: [Verkocht] Toyota Paseo gt Reageer met quote

Merk: Toyota
Type: Paseo gt
Motor: 1.5L 16v
Bouwjaar: 97
Gewicht: 895kg
Kleur: rood
Km stand: 111670km
Prijs: 5500 euro

Opties:
Stuurbekrachtiging
Electrische ramen
Electrische spiegels
Centrale deur vergrendeling op afstandsbediening
15" Lichtmetalen Borbett sportvelgen met yokohama banden van 195 breed
Sportstoelen
Witte tellerplaten
Kofferklep spoiler met derde remlicht
Airbags voor
Mistlampen voor
Stuur in hoogte verstelbaar


Deze sportieve tweedeurs toyota paseo gt is naast de standaard opties uitgebreid met de volgende aanpassingen:

- voor en achterbumper uitgebreid met een lip van Booster. onder de voorlip van booster zit ook nog een demonteerbare DTM lip bevestigd met 5 bouten. Deze is origineel bedoelt voor een corolla maar aangepast voor de paseo.
- Sebring Einddemper (Incl. dB-Killer) (originele uitlaat aanwezig)
- witte knipperlichten voor
- rode pinkers en volledig rode achterlichten
- delen in het motorruim rood gespoten
- rode kabelomhulsels in het motorruim
- veerpootbrug voor
- green openlucht filter
- aangepast koude-lucht toevoers buis voor de luchtfilter
- "zwevende" kentekenplaat houder
- hitteschild gepolijst
- TRD sticker op radiatordop
- shortshifter mechanisme
- Delen van het interieur zilver gespoten. dit is krasvast!
- Custommade hoedenplank, met zwart stof bekleed
- 2x 33cm blauwe neonbuis gemonteerd bij voeteneind
- Alpine CDE-9845RB Headunit
- 2x pioneer ts-6969 speakers in hoedenplank
- Crunch USA PZ125.4 4 kanaals 1000watt versterker
- Hifonics brutus 1000watt sub met blauw led ingebouwd in de subwoofer!
- voor 2x5mm spoorverbreders
- remklauwen en trommelremmen zijn rood gespoten

De auto is altijd door een liefhebber onderhouden, iedere week gepoetst. de auto zit goed in de lak, en alles is goed bijgehouden en bij autobedrijf Jo Hellenbrand onderhouden. Hier gaat hij komende week naartoe voor nieuwe apk.

Ik verkoop de auto omdat ik een motor ga kopen, inruil is natuurlijk ook mogelijk. ik ben opzoek naar een suzuki gsx-r.

Naast de dingen wat er allemaal aan de auto zijn gedaan, heb ik nog een aantal projecten liggen waar ik mee bezig ben/was. Dit is o.a.:
- zelf gemaakt booskijkers
- nieuw dashboard inbouwen (dashboard ligt kant en klaar hier in de garage ingewikkeld in doeken!)
- middenconsole vervangen
- spatbord linksvoor zit een deukje in, dit moet nog opgevuld worden en bijgespoten.

Aan sommige van deze projecten ben ik al begonnen, maar deze zijn nog niet af (zoals de booskijkers) maar dit krijg je er allemaal bij. dus bij aankoop van de auto heb je 'n extra dashboard, middenconsole, achterbumper, zelf gemaakt booskijkers, 2x150cm blauwe neondraad (wat bestemd was voor in de deurpanelen) 1x150cm blackligt neondraad, 1 setje electrische sportbuitenspiegels met ingebouwde knipperlichten en 2 pioneer ts-g1718 speakers met op maat gemaakte deurbakhouders!!!

van alle aanpassingen zijn meer dan genoeg foto's gemaakt. deze krijg je er natuurlijk allemaal bij.

Voor meer info ben ik te berreiken op postvooryordi@gmail.com





_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB