Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Te koop aangeboden

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cool Ford
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Mei 2006
Posts: 1
Woonplaats: Noord-Holland
PostGeplaatst: Za 27 Mei 2006, 14:20    Onderwerp: Te koop aangeboden Reageer met quote

Smile Hey beste mensen,
Mijn auto is te koop.
Het is een metallic groene Ford Mondeo hatch back 1.8 uit eind 1998.hij is van rood naar super gaaf groen metallic gekleurd.
Hij is laatst 3x in de nieuwe verf gezet, omdat de 1e keer de kleur verkeerd was en de 2e keer goed, maar daar moest er nog een mooie beschermende lak laag overheen, dus roesten doet hij zeker niet!
Op de voorkant zit een zilver stikker van een tribal, deze hebben ze tevens in de splinter nieuwe bekleding ( licht groen met wit kunst leer) bewerkt in de hoofdsteun. Er zitten totaal GEEN DEUKEN in! Tevens heeft de auto een splinter nieuwe dubbele koplamp set en een verlaagde & verstevigde bumper met led verlichting wit. Ook een nieuwe achter spoiler en verlaagd aan de zijkanten. Splinter nieuwe 17' tribal licht metaal velgen met sport banden (ook nieuw!) En een navigatie systeem met wisselaar in kofferbak. Nieuwe boxen set voorin de auto en ....  Very Happy haha een trekhaak.... maar deze kan er natuurlijk af! Het is werkelijk een plaatje om te zien, en mensen die van een  ruime comfortabele en voorral motorisch goede auto houden zitten met deze prachtige Mondeo in de goede richting!Bieden per mail!!!!Mijn auto bezichtigen mag natuurlijk altijd! Maken we daar even een afspraak voor….

kdaalder@quicknet.nl
0619836337 tussen 18.00uur & 21.00uur
als je me mail stuur ik de foto's door, weet even niet hoe dat nu werkt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB