Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Gestolen Ultimate versterker / Rockford Fosgate subwoofer

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Meldpunt Ontvreemde Goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anneleen_isa
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Maart 2006
Posts: 3
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:02    Onderwerp: gestolen Ultimate versterker / Rockford Fosgate subwoofer Reageer met quote

In de nacht van zondag op maandag (19-20 maart 2006) werd onze wagen zwaar beschadigd door inbraak en verdwenen een versterker van het merk Ultimate en een subwoofer van het merk Rockford Fosgate. De subwoofer heeft een diameter van zo’n 30 cm en is getekend met een onuitwisbaar serienummer. Dit type subwoofers maakt deel uit van een beperkte serie. Als jullie willen, dan kan ik foto's doorsturen.
De daders rijden in een gestroomlijnde, getunede zwarte BMW M3, nieuwe reeks (met haaienvinnetje op het dak), verlaagd, met zijschorten, onopvallende spoiler op de koffer, aluminium velgen, xenon-lampen (voormistlichten onderaan), waarschijnlijk getinte ruiten achteraan, Franse nummerplaat. De wagen had verder geen enkel kenmerk waardoor hij in het oog sprong. Kent u de eigenaar van de wagen? Of denkt u het gestolen materiaal ergens op te merken (op eBay, of een andere veilingsite, op een tuning-evenement, …), wilt u dit dan melden? Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:15    Onderwerp: Reageer met quote

Da's mooi balen... Sad

Heb je het kenteken van de daders niet kunnen noteren als je ze gezien hebt?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
anneleen_isa
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Maart 2006
Posts: 3
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

Neen,
ze stonden in tegenrichting in de éénrichtingsstraat waar we wonen en een Franse nummerplaat is niet verplicht reflecterend vooraan. We hebben hen daarenboven nog vanuit ons raam op de eerste verdieping gezien... Idd balen, en hier is men rap de grens over, dus ik zoek nog een tuning forum voor Frankrijk, het liefst het noorden van Frankrijk om te beginnen Smile Iemand suggesties? Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:47    Onderwerp: Reageer met quote

ow zwaar ***
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik neem aan dat de daders precies wisten wat ze zochten omdat je zegt dat t om een gelimiteerde serie gaat. Toevallig nooit foto's of info van jou en je auto op een internationale site gezet?

En aangezien het erop lijkt dat ze precies wisten wat ze zochten zou ik even informeren op franse audio forums (zoals Show Your Sounds hier in NL). Misschien dat daar iemand iets meer weet over deze diefstal.

Ik hoop het beste voor jullie!
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
anneleen_isa
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Maart 2006
Posts: 3
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, nooit iets gepubliceerd... Er zijn zelfs nooit foto's rondgegaan met de wagen met dit materiaal erin. Met de vorige sub en zo wel, maar dat was maar een niemendalletje daarbij vergeleken. Het is ook al drie jaar geleden dat er nog naar tuning-events geweest is met die wagen en toen zat die sub er ook al niet in. De radio (Sony) en het scherm hebben ze wel laten zitten. Gelukkig maar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 16:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hmmm, ging dus duidelijk voor die RF sub en de versterker lijkt me zo. Tsja, kan ook even niet bedenken hoe en wat. Nogmaals suc6 met de zoektocht en als ik een keer iets hoor over gelimiteerde RF sub te koop, i'll let you know Wink
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 9 Mei 2006, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien was die M3 ook wel gejat.... Iemand die een nieuwe M3 kan betalen gaat geen RF subje jatten lijkt mij, die koopt zich de sub die die gewoon wil hebben wel.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Meldpunt Ontvreemde Goederen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB