Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Do 27 Apr 2006, 16:24 Onderwerp: |
|
|
|
Max launch control mag niet meer vanaf dit seisoen.
vroeger mochten de teams wel alles via de pitmuur aan de moter verstellen
maar das ook verboden ze mogen alleen net wat jij zegt op een schermpje kijken wat er in de moter gebeurd en daaruit kunnen ze al ver van te voren aan zien komen of er een probleem ontstaat.
is vorig jaar ook diverse keren gebeurd dat men een rijder binnen haalde om dat men al kon zien dat die langzaam ging ploffen.zodat men dan geen moter hoefde te wisselen en dus geen 10 plaatsen terug gezet werden.
vindt het wel jammer dat dit mag nu zie je bijna geen ploffende moteren meer.
behalve bij honda en die ploffen dan ook met stijl veel rook en vuur zoals we in de race van australie hebben kunnen zien in de laaste ronde vlak voor de finish PLOF!
kwam ong 100 meter voor de streep tot stilstand dat lijkt me als rijder heel erg lullig. zou denk ik in staat zijn om hem te duwen maar over de streep zou die _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 4 Mei 2006, 10:25 Onderwerp: |
|
|
|
Ik schopte die pokkekar over de streep man! Ik finishte wss dan 50 keer... eerst mn voorwielen, dan mn stuurtje, dan mn stoeltje... etc etc 100m voor de finish is idd EXTREEM lullig!
Maar ga je eens na hoe kimi raikonen zich vele malen gevoeld moet hebben tot n paar jaar terug bij McLaren, toen die hun rampenjaren kende... Ook vaak dat ie als 1e reed in de laatste lap, en dan eruit plofte.... arme fin... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Do 4 Mei 2006, 15:43 Onderwerp: |
|
|
|
Jep dan voel je je heel lullig zeker als het bijna elke race gebeurd.
gelukkig hebben ze de zaakjes bij mc laren/mercedes weer redelijk op orde.
dat ferarri zo slecht is kan ik niet bevatten maar goed moest ook wel na al die jaren sucses.
en ik vindt dat het ex minardi team het dit jaar ook goed doet in elk geval is de preformance van die auto's een stuk beter dan vorige jaren.
wat ook nog wel eens leuk zou kunnen gaan worden is dat men nu graag een powerboost functie op de moters wilt maken net als bij A1 zodat je makkelijker kan inhalen tijdens een race.
en ik vindt het knap vinden dat ze nu ook met de v8 nog steeds 19000+ toeren halen en dat die dan ook nog 2 races mee gaan wat toch een dikke 800 km is! _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 4 Mei 2006, 15:53 Onderwerp: |
|
|
|
knap is het zeker!
powerboost uit de A1 vind ik dus echt niks, t is geen computerspelletje... Dat ze dan gewoon zeggen vanaf nu mogen de teams n2o gaan gebruiken. Beter dan n knopje die n electronische begrenzing van vermogen even een latje hoger legt, en dat n vooraf bepaald aantal keren toelaat... Vind dat n beetje richting arcade kasten neigen. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|