Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

ABC Tuning Sensation Weekend 23-26 Juni

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ABC Events
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 15 Maart 2006
Posts: 2
Woonplaats: Sint-truiden
PostGeplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 8:18    Onderwerp: ABC Tuning Sensation Weekend 23-26 Juni Reageer met quote



ABC Tuning Sensation Weekend is een totaal vernieuwend concept in de tuningscene. Waarom?
Wel wij combineren een weekendje tuning en vakantie.
Dus is zeker en vast de moeite voor een te gek weekendje.
Dit alles zou doorgaan in Molenheide te Houthalen-Helchteren.

Deze “holiday” zal starten op 23 juni en zal eindigen op 26 juni.
Wat gaan wij jullie allemaal bieden?? Jullie zullen vrijdag arriveren en krijgen jullie je huisje toegewezen en kunnen jullie rustig uitpakken.
Voor vrijdag voorzien wij een exclusieve movienight!!
Waar de nodige drankjes en hapjes aanwezig zullen zijn.
Zaterdag zal er op het plein een nog nooit geziene workshop plaatsvinden. Wat houd dit in?? Er zullen tal van demo's gegeven worden oa.: IASCA, polyester, .... Tevens zal er iemand de nieuwe en soms verwarrende tuningwet komen uitleggen. Wat is nu juist het verschil cleaned, street, extreme?? Hier zullen er personen aanwezig zijn die je dit haarfijn gaan uitleggen.
Onze Actiongames zullen hier zeker van de partij zijn!! En ’s avonds is er een heuse Mega Party (Bud, ...)!!
Op zondag gaat de meeting door, waar iedereen kan naar toe komen. Degene die er vorig jaar bij waren zullen kunnen bevestigen dat dit een zeer geslaagde en vooral een sfeervolle meeting is. Dus als dit jaar ook de zon weer van de partij is, zal dit een weekend worden om nooit meer te vergeten !!

Boek nu al je huisje via door op volgende link te klikken: http://www.abc-events.be/inschrijving_tuning_sensation_weekend2006.asp

Je vind ook alle info op onze website: http://www.abc-events.be

See you all at Molenheide !!!!

greetz
joery

ABC Promo Team

pdf --> http://www.badongo.com/file/345927
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 18 Apr 2006, 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hmmmmmmmmmmmmmmm jammer dat het samen valt met amse!  Confused  Crying or Very sad
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 19 Apr 2006, 14:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zo'n vermoeden dat dat samenvallen van de evenementen nu juist de opzet is van ABC TS Weekend. Zou haast gaan denken dat ABC benieuwd is naar de afname in bezoekers aantallen op AMSE... Rolling Eyes
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 25 Apr 2006, 15:14    Onderwerp: Reageer met quote

ja ok vindt het zowizo niets een "HUISJE!" das niet echt leuk gewoon een stuk grond daar je tentje neer platen is veel leuker  Laughing
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 25 Apr 2006, 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

Jah meestal maken we daar toch niet erg veel gebruik van Laughing
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Di 25 Apr 2006, 20:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb Bunny tot nu toe nog NOOIT gebruik van een tent zien maken... Schijnt dat een voorstoel van een Astra lekker genoeg ligt.. toch Bunny? Razz Maar ik moet zeggen dat een huisje me ook best wel geinig lijkt, alleen vraag ik me af hoe de verhuurders er achteraf over denken als alle huisjes blauw staan van de rook en de badkuipen als grote koelbaden (voor de kratten bier) gebruikt blijken te zijn Cool
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

hahahahah de stoel van een assie is zo slecht nog niet maar komt ook dat ik dan een pc bij de hand heb in een tentje heb ik dat niet.
ik weet toch al waar we naar toe gaan en das AMSE natuurlijk!  zullen ze denk niet waarderen als bunny de sound vol open heeft staan tot 5 uur in de nacht/of is het dan vroege morgen  Rolling Eyes   Laughing
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Za 29 Apr 2006, 3:07    Onderwerp: Reageer met quote

Longbow schreef:
Ik heb Bunny tot nu toe nog NOOIT gebruik van een tent zien maken... Schijnt dat een voorstoel van een Astra lekker genoeg ligt.. toch Bunny? )

heb wel degelij ktenje opgebouwd gegad de eerste en 2de keer op amse maar gebruikte ik toen om alle spullen in optebergen voordeel van in de auto slape nis watr beter geisoleert en dus minder last als die gekke belgen smorgens om 8 uur met een hoop kabaal beginnen. Very Happy
kan nu al zeggen als dat nog eens gebeurd trek ik de steker eruit en knip ik hem af!  Twisted Evil of ik haal de hele instal weg is he ook opgelost
voor medelingen ok maar om de heledag van die *** muiziek te draaien gaat mete ver wij tuners heben zelf onze eigenmuziek.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB