Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Welk luchtfilter kan ik gebruiken voor een opel astra G?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
seppe
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 14 Februari 2006
Posts: 4
Woonplaats: geel
PostGeplaatst: Di 14 Feb 2006, 22:01    Onderwerp: welk luchtfilter kan ik gebruiken voor een opel astra G? Reageer met quote

welke luchtfilter kan ik gebruiken voor een opel astra G? Question
waar zit deze luchtfilter ergens onder de motorkap? Confused
heb ik daar dan een beter geluid mee? Embarassed

dank u  Very Happy

Topic titel even aangepast naar één die je topic beter omschrijft
dan als titel "welke?" . [FocusR]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 14 Feb 2006, 22:19    Onderwerp: Reageer met quote

Hangt helemaal van je bedoelingen en je budget af. Kits genoeg te krijgen!

Aannemende dat het een injectiemotor betreft zijn er kant en klare inductiekits te koop, bestaande uit een pijp naar voren naar de grill toe met daarop een paddestoelvormig filter. Voor prestaties zijn die goed, zeker als ie op een plek zit waar die koude lucht vangt. En ook het geluid zal er wat harder van worden.

Neem je met iets minder van beide genoegen kun je een vervangingsfilter kiezen. Dit is een sportluchtfilter die je in de originele behuizing kunt plaatsen.

K&N en Green zijn wel goeie en betaalbare merken. Ze zijn er ook een stuk goedkoper (staan een aantal in het Autostyle assortiment) en ze zijn er ook nog in hogere prijsklassen voor de nog meer eisende gebruikers.

Ik weet niet precies hoe jouw motorruim eruit ziet... maar als je een foto kunt posten ervan kan iemand ongetwijfeld het filterhuis zo aanwijzen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
seppe
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 14 Februari 2006
Posts: 4
Woonplaats: geel
PostGeplaatst: Wo 15 Feb 2006, 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

ok zodra ik een fot jeb zal ik doorsturen  Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB