Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Wo 1 Feb 2006, 22:09 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, ik ken die demo-standjes en die vallen bij mij al door de mand op
het feit dat ze van bougie wisselen om het principe te laten zien...
Als de ene bougie wel en de andere niet ontstoort is scheelt dat al 5 tot 10kOhm
weerstand IN de bougie, ook dat is van invloed op de vonk sterkte...
Bovenndien gaat het niet om hoe de vonk eruit ziet of hoe mooi het
gaatje is dattie in een papiertje kan brannden, maar om de inbreng
van de ontstekingsenergie in het brandstofmengsel... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 2 Feb 2006, 19:58 Onderwerp: |
|
|
|
naja als je een slecht mengsel hebt kan dit natuurlijk wel het verschil maken.. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 2 Feb 2006, 20:26 Onderwerp: |
|
|
|
Jep, maar wat mij betreft is dit toch les 1 in tuning:
Heb je dingen die slecht zijn, los ze dan op door de oorzaak op te sporen en aan te pakken, niet door extra's bij te installeren die 't zogezegd oplossen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 2 Feb 2006, 20:32 Onderwerp: |
|
|
|
jaja...maar je hebt natuurlijk altijd autostyle type'tjes |
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Wo 8 Feb 2006, 18:01 Onderwerp: |
|
|
|
ja zeker die zijn er genoeg en die trappen er allemaal in dit systeem is dus echt er staan ook dyno prints bij.
voor accu kun je gebruik maken van 2 (normale) accu's of batcaps of heel lichte accu's
For the average user, we suggest two regular batteries; for competition racers, we recommend the awesome BATCAPs, or Odyssey high-CCA batteries (only 13 lbs each).
en elk motertje heeft een vermogen van 8 pk!
op de grootste uitvoering zitten er 3 moters op, het grote voordeel is gaat er een moter stuk dan kun je die laten reviseren voor iets van 35 of 50$ per moter.
en waarom 15 sec max omdat dan de moters te heet worden en kunnen gaan doorbranden. is niet niets hoor ga kijken naar een normale 3 fase electro moter van 8 pk hoe groot dat bakbeest is!
hier heb je een moter die a op een veel lagere enkelvoudige spanning werkt en ook nog een tig x kleiner en lichter moet zijn,
je snapt wel dat dat eisen zijn waar bij je dus een en ander moet op offeren in dit geval dus continue kunnen draaien.
ze zijn wel bezig om een ESC tew maken die in de toekomst wel constand kan draaien.
het is idd best duur in de aanschaf maar dan ben je er ook van af.
met nos moet je elke keer die fles na vullen denk als je 3 jaar elke week een fles moet vullen dat je dan meer kwijt bent ook de aanschaf van de nos kit zelf moet je mee rekenen.
als je het geld er voor hebt is het big fun. _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Wo 8 Feb 2006, 23:47 Onderwerp: |
|
|
|
8pk, da's bijna 6kW!
Aan 12V is dat 500A!!! Bij die grootste trek je dus 1500A!?
En dan met gewone accu's? Die geven vaak al kortsluiting in
de platenpakketten als je er meer dan 250A uit wilt trekken...
Sorry hoor, maar ik geloof hier nog steeds geen barst van.
Een Dynoprint zegt nix, want die kan ik voor mijn NX ook wel eentje maken
waaruit blijkt dattie zogenaamd 247,85347pk onder de kap heeft @ 7253rpm... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
|
|