Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Vw mit audio
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 6 Mei 2005, 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Als je ruimte hebt 'm door 'n reeds bestaand gat te trekken kan dat ook natuurlijk... Indien niet zul je inderdaad een gat moeten bij boren, kijk hierbij uiteraard goed uit wat er aan de andere kant zit voordat je begint te boren!

En gebruik ook altijd een rubber doorvoerthule, (zo'n rubber ring die in het gat past), anders loop je risico dat de scherpe randen door de isolatie van de kabel gaan en dan heb je dus kortsluiting.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Totté
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 27 April 2005
Posts: 26
Woonplaats: Boerendrecht
PostGeplaatst: Do 5 Jan 2006, 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

hallo peepz,  kheb ff nieuwe nicknaam nu  zavVi=Totté   dan

en ook een nieuwe radio Smile ... het busje rijd sinds kort eindelijk

maar ik heb nog niets van muziek lol .... nieuwe radio + cd-wisselaar gekregen van iemand die een miskoopje had gedaan en dan maar aan mij doorgegeven ....

Radio/cas/cd

met de vorige HU was het behoorlijk simpel omdat alles gewoon paste ... nu niet dus ... de aansluitingen van de HU(nieuwe) zijn allemaal apart ipv één groot blokje ... de kabeltjes zijn wel gelijkaardig maar dus allemaal apart (of met 2 samen)

ik zal ff snel probere foto erbij  te zetten, das altij makkelijker


deze keer ook ineens kijken of ik al niet ff de versterker en woofer eraan kan hangen .. (nieuwe .werkende. batterij nu) mits nieuwe speakers vooraan




  o !  ... beste wensen voor 2006 allemaal
_________________
.. Gott weiss ich will kein Engel sein ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tecra
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 10 Oktober 2005
Posts: 52
Woonplaats: Lanaken
PostGeplaatst: Do 5 Jan 2006, 19:00    Onderwerp: Reageer met quote

welcome back Smile
_________________
Imagine Yourself As A Bird In The Sky
The Wind In Your Face And It Feels So Nice
Woohoooooohohoo Imagination...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 5 Jan 2006, 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom terug!
Even tussen haakjes als je je nickname wil veranderen kun je Richard of mij altijd een mailtje of PM sturen, dan regelen we dat voor je! Dit gewoon om meerdere registraties per gebruiker te beperken, evenals ongebruikte accounts. En niet te vergeten behoud je dan je aantal posts, en je oudere berichten komen ook onder je nieuwe nick te staan Wink

Alpine is altijd goed voor 'n hu! Very Happy Very Happy
Normaal moet alles ook daarmee gewoon passen hoor... Bij elke Alpine zit een kabeltje die vanaf de achterkant van de hu verloopt naar ISO stekkers, dus je hebt hooguit een verloop nodig van ISO naar speciale stekkers van jouw automerk. Alpine heeft wel meestal de voeding apart met in de handleiding het advies deze rechtstreeks naar de accu te leggen (afzekeren bij de accu!). Dit omdat in veel auto's de standaardkabels erg dun zijn.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Totté
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 27 April 2005
Posts: 26
Woonplaats: Boerendrecht
PostGeplaatst: Do 5 Jan 2006, 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

hehe

Jesse, ik wou verder gaan op de vorige hoor, wist alleen pas niet meer en nieuw email nu ... maar ge mag wel andere posts enzo onder deze nick brengen zu

over de kabeltjes ... elk kabeltje heeft een apart plastiekje op het einde ... net als je zou zien bij elektriciteits kabels van bv een huis

ik had foto genomen, kkrijg ze alleen niet op de comp ... eens je ze ziet snap je direct mn probleem
_________________
.. Gott weiss ich will kein Engel sein ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 5 Jan 2006, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ow dan heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk de ISO stekkers eraf geknipt en op elk kabeltje kabelschoentjes gezet...
Je kunt die gebruiken maar lijkt me makkelijker nieuwe ISO stekker te kopen en erop te zetten, op 12vHifi staat een schema welke kabel waar hoort te zitten in ISO stekkers.

En over de nick, ik kan niet posts van de ene nick naar de andere overzetten. Kan alleen een nick wijzigen, en indien gewenst ook het email adres. Je kunt dan zelf een nieuw passwoord aanmaken met de link "Wachtwoord vergeten?" bij het inloggen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Totté
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 27 April 2005
Posts: 26
Woonplaats: Boerendrecht
PostGeplaatst: Vr 6 Jan 2006, 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

ah laat die nick maar wat het is ... boeit zo nie

de correcte term voor de stekkertjes zijn 'lusterklemmen'  vertelde vriend elektricien me

ook dat het makkelijkst is deze te vervangen door een iso-stekker .. zullen we dan maar doen he !

dus ik kijk welk soort iso ik heb .. en verang de lustertjes door een iso ... aansluiten en gaas geve Cool
_________________
.. Gott weiss ich will kein Engel sein ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 6 Jan 2006, 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Op een paar kleine afwijkinkjes bij sommige automerken na is ISO gewoon een universele standaard Wink
Kijk hier maar!

Lusterklemmen? Is dat niet wat ook kroonsteentjes genoemd wordt?
Haal die maar gauw eruit want dat zijn echt niet zo'n beste verbindingen hiervoor, en kabels willen daar ook nog wel eens uitschieten... Confused

[edit] Toch 'n manier gevonden van die 2 accounts 1 te maken Very Happy [/edit]
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB