Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 6:06 Onderwerp: |
|
|
|
hihihih tja wou de spuitbus al pakken maar die is leeg.
weet je jesse zal het wel wat bij houden maar als die ingebouwd is kun je niet overal meer aan komen.
moet zeggen de kop ziet er heel erg goed uit.
en goedkoper dan de dealer en met 2 jaar onbeperkte km garantie!
kaale prijs zonder btw. enz was 488 tegen 700 bij dealer en daar heb ik dan nog eens 15% korting op!
en ik kan geen plekje vinden waar je van zou kunnen zewggen hier zie ik aan dat die gereviseert is.weet wel dat een compleet rev blok c20ne 1495 euro kost is dus in principe een normale prijs betsaal ik ook als ik hem laat reviseren.
Nu maar hopen dat het ook dat probleem is anders heb ik die voor nop gekocht.
maar goed komende week de gsi weer strippen en dan kunnen we weer gaan sleutelen en weer rijden nu nog de knightrider module (alarm) erop! en dan kan het intrieur ook weer gemonteert worden.is een keer in de week poetsen ook goed jesse
zit er aan te denken om een plaar van onder te lassen zodat er geen water meer bij het blok kan komen blijft die ook mooi droog
iemand een idee wat een stalen race koppakking kost? _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 9:21 Onderwerp: |
|
|
|
Mudgaurd onder het blok is inderdaad een optie dan. Waar je dan wel rekening mee moet houden is dat het blok dan minder goed zen warmte kwijt kan. omdat er minder lucht stroming is.
@Jesse, droogstarten is altijd beter dan gewoon starten. Omdat nog niet overal olie zit is het beter dat alles 1-2 sec draait zonder dat het belast wordt. Het gaat pas kapot als het zonder olie belast wordt. En wanneer er geen vonk is, is dit zeker niet het geval.
Beste optie is idd, om eerst de kop te laten zwemmen in de olie (dus blok vullen met olie, en alles dan gewoon over de kop verdelen, rest valt toch naar benee). Dan een sec of 10 gewoon droog starten (starten du zonder dat de motor aanslaat).
En dan pas doorstarten (totdat is dus aanslaat). Om hem dan vervolgens eerst gewoon stationair op temp te laten komen, zodat alles zich nog ff op zen gemak goed kan zetten. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 12:14 Onderwerp: |
|
|
|
ok mensen gaat goed komen _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 16:32 Onderwerp: |
|
|
|
Vergat ff dat met droogstarten zonder ontsteking bedoeld werd, ja dan snap ik 't wel
Mudguard is idd een optie, maar krijg je dan niet het probleem dat regen die je rijdend in de grill vangt, of stilstaand via de luchtuitlaatjes moeilijker weg kan, of gewoon op die mudguard blijft liggen? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 17:01 Onderwerp: |
|
|
|
Beetje aflopend monteren _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 9 Dec 2005, 22:43 Onderwerp: |
|
|
|
He ja, dan werkt ie nog voor downforce ook _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 11 Dec 2005, 13:51 Onderwerp: |
|
|
|
ThunderBunny schreef: |
iemand een idee wat een stalen race koppakking kost? |
Ik zou het niet monteren als ik jou was... er is een reden waarom de koppakking van fabriek af als zwakke schakel gemonteerd wordt.
Als er iets mis is met je ontbranding knalt de koppakking ertussenuit, en zo draait de rest dan niet naar de knoppe. Als jij daar nu een stale pakking monteeerd kan ie er niet tussen uit, en blijf je met n slechte ontbranding rijden met alle gevolgen vandien voor je blok. Want dan draait dus iets anders naar de knoppe, en dat is vrijwel altijd duurder dan een koppakking.
Op SXOC zijn er mensen die met dik tegen de 300pk rijden op een normale pakking, en nergens last van hebben.
Is je verbranding goed, dan blijft je pakking ook goed. Is daar iets fout kan t beter je pakking zijn als wat anders. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| shummi Newbie
| Geregistreerd op: 4 Februari 2006 | Posts: 1 | Woonplaats: mechelen |
|
Geplaatst: Za 4 Feb 2006, 23:51 Onderwerp: |
|
|
|
hey freestyler waar heb je die nightrider icoon van ?? _________________ heb een CARZONE voorbumper te koop voor een citroen saxo jaar 96 is zeer agresief met grote luchthapers, nooit gespoten nieuwprijs 420EUR nu 90 |
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Zo 5 Feb 2006, 13:37 Onderwerp: |
|
|
|
@ Shummi; Lees de REGELS ivm Topic kapen ! |
|
Naar boven |
|
|
|
|