| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 22 Aug 2005, 18:15 Onderwerp: Nabespreking Meetings & Evenementen |
|
|
|
In dit forum kun je napraten over bezochte meetings en evenementen, en foto's die je gemaakt hebt posten (of een link naar je website als je daar je foto's hebt staan).
Even een paar richtlijnen om het voor iedereen overzichtelijk te houden:
- Let voordat je een topic opent even op of er niet al een topic bestaat over de betreffende meeting. Het is niet de bedoeling dat iedereen over dezelfde meeting een nieuw topic aanmaakt, in 1 topic per evenement kan iedereen zijn zegje doen!
- Je kunt hier zolang over evenementen napraten als je maar wil. De topics worden enkel gesloten indien een moderator dit nodig acht omdat de algemene forumrichtlijnen overtreden worden.
- Heb je foto's van het evenement op je eigen website of webspace staan mag je uiteraard de link daarheen posten. Indien je de voorpagina van een uitgebreide site post, vermeld dan even waar de foto's van het evenement gevonden kunnen worden.
- Je mag uiteraard ook foto's in het topic zelf plaatsen. Let hierbij even op dat de foto's niet te breed zijn en daarbij de forum layout uit elkaar trekken. Gelieve de breedte op maximum 600 px te houden, gezien er nog mensen zijn die de beeldschermresolutie 800x600 gebruiken.
Indien je niet weet hoe dit moet kun je altijd per mail of PB contact opnemen met een moderator/admin.
- Aankondigingen en afspraken voor nieuwe meetings zijn hier niet op hun plaats, deze horen thuis in het "Aankondiging Meetings & Evenementen" forum.
- Verder zijn natuurlijk ook de algemene forumrichtlijnen hier van toepassing.
_________________
|
|