Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Project Tuning Cars

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
projecttuningcars
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 15 Juli 2005
Posts: 1
Woonplaats: Urk
PostGeplaatst: Vr 15 Jul 2005, 22:50    Onderwerp: Project Tuning Cars Reageer met quote

Project Tuning Cars is  bezig met het in elkaar zetten van een site waarop tuning cars te koop staan. Iedereen kan er zijn auto te koop zetten. Ook heeft Project Tuning Cars een eigen Magazine. Het PTC Magazine. Hierin staan producten en auto van particulieren voor relatief goede prijzen. Men kan dus hierover altijd onderhandelen.

Voor het proberen van een PTC Magazine kun je een e-mailtje achterlaten en ons team laat zo snel mogelijk wat van hun horen.

Als de site online is dan hoort u dit snel.

Met vriendelijke groet,

Project Tuning Cars
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Za 16 Jul 2005, 12:49    Onderwerp: Reageer met quote

een vraagje hoe weten julie zeker dat de auto's die te koop staan goed zijn en dat men niet julie page gaan gebruiken om gare bakken te verkopen?
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 16 Jul 2005, 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

Niet denk ik...
Dat is altijd een risico dat je als koper neemt, en daarom ook duidelijke afspraken met een verkoper moet maken en een bak goed bekijken en proefrijden voordat je 'm koopt...
Lijkt mij dat PTC hier verder buiten staat...
Maar je zult altijd hebben dat er goeie en gare bakken aangeboden worden!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 16 Jul 2005, 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sta er niet achter dat project auto's in uitgebouwde vorm verkocht worden...

zoiets is persoonlijk, en dan zie je mensen lopen opscheppen over iets dat ze niet eens zelf ontwikkeld hebben...

als Tuner groeit je auto met je kennis en ervaring mee, het begint vaak met billige zwart gespoten achterlichten, en naarmate je meer doet hoe meer je leert en hoe beter je afwerking wordt. soms zie je van die jochies in een dik uitgebouwde auto rijden, maar een schroevendraaier kunnen ze niet vasthouden... ik vind dat fout.

Tuning is personalisering van je auto, wil je gewoon een mooie auto out of the box, koop dan gewoon n standaard wagen naar je smaak.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
sjarrol
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Juni 2005
Posts: 13
Woonplaats: Heerle
PostGeplaatst: Za 13 Aug 2005, 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
Ik sta er niet achter dat project auto's in uitgebouwde vorm verkocht worden...

zoiets is persoonlijk, en dan zie je mensen lopen opscheppen over iets dat ze niet eens zelf ontwikkeld hebben...

als Tuner groeit je auto met je kennis en ervaring mee, het begint vaak met billige zwart gespoten achterlichten, en naarmate je meer doet hoe meer je leert en hoe beter je afwerking wordt. soms zie je van die jochies in een dik uitgebouwde auto rijden, maar een schroevendraaier kunnen ze niet vasthouden... ik vind dat fout.

Tuning is personalisering van je auto, wil je gewoon een mooie auto out of the box, koop dan gewoon n standaard wagen naar je smaak.
Maar het is een feit dat zulke auto's verkocht worden en dat er toch ook mensen zijn die ze kopen en dan is het misschien wel een goed idee dat je eenvoudig hetzelfde soort auto's bij elkaar hebt staan... lijkt mij
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 13 Aug 2005, 17:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal mn wagen niet uitgebouwd verkopen...

brengt ook niks op...

zodra mijn auto, hoe onwaarschijnlijk dan ook, ooit verkocht wordt, bouw ik hem helemaal (of iig ver) terug naar standaard en verkoop ik de upgrade parts los op e-bay en/of binnen de SX club. Brengt meer geld in de la en ten tweede voorkom ik dat een of andere loser mij loopt te verkondigen dat hij mijn kunstwerk gebouwd heeft.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
sjarrol
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 27 Juni 2005
Posts: 13
Woonplaats: Heerle
PostGeplaatst: Zo 14 Aug 2005, 15:29    Onderwerp: Reageer met quote

Daar heb je gelijk in, maar er zijn mensen die de auto's zo verkopen. Was toch pasgeleden hier nog; die zilvere 206?
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB